1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. Vic Vega

Vic Vega Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond ff een eerbetoon aan het failliete Saab, paar rondjes knallen met zn allen in de 99 Turbo uit de gemeenschappelijke garage? :)

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar Vic Vega voetmassage's verzorgd? :+

EDIT
    Verdorie, zat met de verkeerde broer in mijn hoofd

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  3. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Vincent Vega!

4. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Nou ik heb niks met Saab dus om het te vieren zal ik in een Corvette rijden....

5. Mt cook

Mt cook Member

Leuk Bevonden:
    0
    You know what they put on French fries in Holland instead of ketchup?

6. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pulp Fiction ....

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Bergje kan ook vliegen!

Fire vs Firefox - in de laatste bocht om de eerste plek.

De tijden van Styl3dd Nori Nogwat die waren echt snel.
    Ondangs dat Menno88 een beetje werd geblokt door onze host :+ zou die er niet bij zijn gekomen.

Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  8. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geblokt, geblokt.. ik maakte ruimte voor hem maar we hadden een misverstand waardoor hij me wilde inhalen waar ik dus heenging om ruimte te geven. Dit deed (ruimte geven) ik ook voor denvan en nori?

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    2 keer van 9e plek (eerste heat mischien iets andere startplek, 10e ofzo) naar plek 5 en 4 gereden. Eerste heat verloor ik kracht in de motor door een schakel fout waardoor de 4e plek daar buiten bereik lag. In de 2e heat kwam ik door een battle tussen 2e en 3e plek steeds dichterbij maar ook dat niet gehaald.

10. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In beide heats was mijn versnellingsbak 100 % kaduk. Het gekke is, ik heb er niets van gemerkt.. viel me pas op toen ik de replay aan het bekijken was.

Verder vond ik het veel minder chaos dan ik verwacht had op het 'botsbaantje'. Het was wel te verwachten dat er wat auto's schade opliepen ivm hier een daar een dreun, maar ik dacht dat het meer een uitputtingsslag zou worden.

Er werden zelfs flinke duels over een aantal rondes uitgevochten. Een mooie afsluiter voor het jaar (wat betreft de 'officiele races')....

PS. Filmpje komt later deze week of misschien wel volgende week. Het word behoorlijk puzzelen om er enigszins wat van te maken, weinig variatie op de kleine banen om het filmpje interessant te houden.

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Dat weet ik ook wel dat het een misverstand was. :+

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt door je koppeling, gaf Blauw hok aan

13. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Geeft ook niks. Idd een misverstand. Tweede heat had ik al sowieso niet het goede ritme te pakken. Maakte teveel fouten en kwam niet aan mijn tijden van heat 1. Denvan en Nori had ik idd niet meer bij kunnen halen, zoals in de eerste heat wel een beetje lukte. Vond het wel twee toffe races met genoeg mooie gevechten.:thumbs: Heat 1 van plaats 13 naar 3 en heat 2 van plaats 6/7 naar 3. Al met al wel tevreden:)

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Was blij met jouw actie om te liften _O_, zag het nu pas in de replay. Ik had je totaal niet gezien (1e heat 4e of 5e ronde?), anders waren we er waarschijnlijk allebij afgestuiterd. Ronde later kwam je mij alsnog voorbij zetten.

Voor mezelf een betere uitslag (6e en 7e) gereden dan van tevoren verwacht, maar dat komt met name doordat ik geluk had bij een aantal crashes voor mij. Wel beide keren vanuit "het achterveld" gestart 11e en 12e positie en vooral behoudend proberen te rijden, maar contact was onvermijdelijk.

@ Lircky, heb je nog pijn in je nek? (2e heat), je remde wat vroeger dan dat ik gewend ben, maar absoluut mijn fout, sorry mate. Koste je (ons) toch meteen een plek of 6. Daarna dus inhaalrace.

Om 9 uur nog doorgegaan naar de Ring, ben uiteindelijk gefinished (2 uur 45,totaal 19 rondes gereden) met 1 ronde achterstand. 40ste overall, 60 gestart. (Helaas niet de fanatec gewonnen, die ging via een loterij naar plek 6)

http://img685.imageshack.us/img685/7290/getphotooi.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/9298/getphotoe.jpg

Eerste 7 rondjes gingen goed, lekker constant. Daarna begon soms de aandacht wat te verslappen wat resulteerde in een crash in ronde 12 (?) en kapot bodywork. Vervolgens kon ik de topsnelheid niet meer halen en verloor meer tijd. Na 15 rondes wordt je het echt zat, kramp in je kuit en nek spieren en het is toch wel eentonig. Toch nog ff doorgaan anders heb je het helemaal voor de kat z'n viool gedaan. Gaaf dat een aantal nog even kwam kijken, want het is met name eenzaam om zo de rondjes af te werken, thanks!

Dit was trouwens wel een eenmalige actie, althans dat zeg ik nu....

grt A.

15. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Fire vs Firefox - in de laatste bocht om de eerste plek.

Hee Denvan, dat deed jij expres :cool:. Jij probeert gewoon de banden van Nori C (formely known as Style3dd) in de fik te steken waardoor hij een klapband zou krijgen. Wat zijn jullie toch een talenten om daar allemaal rekening mee te houden, moet dus nog een hoop leren.

16. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je met koppeling schakelt en dit een aantal keer verkeerd doet zal de bak inderdaad snel stuk gaan, gek genoeg merk je het niet altijd dat de schakeltijden langer worden.

17. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Loop momenteel in de ziektewet met een whiplash! bij mij was het idd ook een inhaalrace! ze haalden mij aan alle kanten in!!! Maar vond het gewoon een toffe race! Zoals eerder gezegd ben ik een amateur met Forza. Rijd in het echt wel iets meer kilometers!

18. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze nog een foto van de Peugeot voor de startpost:

19. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vooraan gepost! Check

Scores gepost! Check

Mensen die nog nooit hebben meegedaan eruitgegooid! Check

Ronburgnogwat eruitgegooid! Check

Lijstjes aangepast! Check

Edit alleen cook zijn playboy paint nog dan zijn we compleet in de eerste post

Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  20. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Lekker bezig Bassie..., check _O_

Was weer leuk ff gisteravond!!

Deel Deze Pagina