1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    nogmaals mijn tip om de netwerkproblemen te voorkomen.

Geef je Xbox een vast IP en zet dat ip vast in je router als DMZ.
    Dan staat je Xbox open naar internet (en verder niks van je netwerk) en zal je dus geen problemen meer ondervinden en wordt je verbinding een stuk stabieler.:thumbs:

Oh en je kunt nu gratis het Veloster pack downloaden met een Veloster Turbo en de Rhus Millen Veloster
    Misschien wel een leuke voor de volgende cup!

Laatst bewerkt: 10 jan 2012
  2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je zal inderdaad met een aantal mensen apart wel kunnen joinen, wellicht kan je uitproberen waar het probleem ligt door met iedereen individueel een party op te zetten.

@ Lircky

Bedankt voor de tip, gratis is niet duur. \o/

3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb DMZ geprobeerd maar kwam er niet uit, Moet ik me vandaag dan nog is in gaan verdiepen

Port Forwarding lukt me ook echt niet, moet het maar een keer laten doen dan eh.

4. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    wat voor router heb je, misschien kan ik je helpen?
    Ik heb zelf dmz ingesteld op mijn ziggo modem wifi router, was ff zoeken maar werkt prima!

5. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik heb hier een Linkys by Cisco WRT120N

6. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    owwwwwwwwww!!!!!

iig dit ff checken:
    Gebruik van DMZ

DMZ (DeMilitarized Zone) is een andere mogelijk routersetting om je xbox 360 van een open NAT te voorzien. Wat dit betekent is dat je het apparaat in de DMZ eigenlijk buiten de firewall van de router zet zodat alle poorten beschikbaar zijn. Voor PC's is dit verre van ideaal, maar bij een hard/softwarematig afgesloten geheel als de xbox 360 vormt dit eigenlijk amper een veiligheidsprobleem.

Meestal kan je slechts 1 apparaat (intern IP) in DMZ zetten. Hiervoor kan je best een manueel IP adres (statisch) instellen op je xbox.

Je kan een uniek IP adres voor je xbox 360 aanmaken door het laatste IP getal van je default gateway te veranderen in iets groters. Bijvoorbeeld: 192.168.2.1 in 192.168.2.27. Dat laatste vul je dan manueel in op je xbox 360.

Ga naar Network Settings

Ga naar Configure Network

Bij Basic Settings, selecteer IP Settings, manual en dan IP Address

Vul verder ook het subnet mask & gateway van je PC in
    Selecteer Done en op je controller en doe de xbox live connectie test opnieuw

Hiermee moet het goed komen:
    http://www.youtube.com/watch?v=GCdV3zlBlXY

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  7. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik ben nu meteen bezig en volg dat filmpje precies, Ga nu even me router rebooten en dan zo het gelukt moeten zijn

Ik heb er me twijfels over aangezien ik het wel vaker geprobeerd heb maar ik geef het nog een kans

/edit : Oke, Ik ben nu verbonden met het IP van dat DMZ maar nu zegt die juist moderate?
    //edit: Probeer net de lobby te joinen waar ze nu aan het racen zijn en dat lukt niet. Ik ga nu een ander ip invullen in dat DMZ want ik hoor ook dat je het tussen de 0 - 99 moet houden en nu staat die op 106. Volgens die man van het filmpje maakt het niet uit maar dan heb ik dat uitgesloten ;p
    ///edit: Ik ben er helemaal klaar mee. Niets is gelukt.

Laatst bewerkt: 11 jan 2012
  8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Filmpje komt pas in het weekend uit. Te druk deze week, en de enige dag dat ik tijd had om alles op te nemen (vandaag) zijn de opnames mislukt ........

Enige positieve is dat morgen mijn popcorn hour c-300 binnenkomt..

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    :thumbs: Ga je veel plezier aan beleven denk ik! Heb zelf een Mede8er Med500X en kan niet meer zonder_O_ Ik heb eigenlijk nooit meer de tv aan (behalve het nieuws), al die commerciële oppervlakkige pulp die vergeven is van reclame sla ik over:)

Ontopic:
    Zin in komende race, Laguna Seca blijft toch wel een heerlijke baan. Het is denk ik ook de meest veelvoorkomende track in racegames in het algemeen.

10. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic:
    Ik heb nu al een paar jaar de HDX 100, maar dat bedrijf is al failliet, en krijg geen nieuwe firmware meer, dus tijd voor wat anders (zat te twijfelen tussen dit en een fanatec stuurtje, tis toch de popcorn geworden.

11. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stuurtje komt nog wel :p

12. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    TIEFUS WAT IRRITANT!!!!!!!! Iemand anders nog opties voor onze race buddy?|:-

13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik auto's test doe ik dat altijd op deze baan! Ik vind dit persoonlijk de gaafste baan die er is. Moet trouwens wel zeggen dat ik nu ook meer nordschleife aan het rijden ben dat is toch ook wel heel gaaf!

14. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook!

Wie heeft er al nachtmerries?

15. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ZO gaaf die bocht, vind hem wel lastig te nemen!
    volgens mij is mijn tijd 1.36 ofzo op de baan zal wel niet heel snel zijn.

16. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    heb samen met asjemenou een VolvoS60 getuned, heb hem in de garage gezet mochten jullie het niks vinden dan mag je hem van mij wel weer verwijderen. Ik vind hem echt geweldig rijden!

17. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wil vanavond wel testen tegen mijn Volvo.
    Lircky zet ff TEST op de auto. :)

18. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    done!

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Suggestie:

Zou het, om onze Rivals-mode Clubranking van XBWF een beetje op te krikken, misschien een idee zijn om wekelijks willekeurig een Rivals-challenge te gaan selecteren en (door de mensen die daar zin in hebben) hier vervolgens elkaar op te gaan verbeteren en zo tot heel scherpe tijden te komen en de ranking flink te verberen?? :thumbs:

20. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee! Heb jij al een idee met welke je zou willen beginnen?

Deel Deze Pagina