1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook niet net,
    headset eruit hielp weer, maar misschien was dat toeval haha.

2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Stuk of 6x met Menno van positie gewisseld op het einde. Ik bleef maar pushen maar het lukte gewoon nét niet elke keer. Goede lijnen gepakt Menno ;)

3. arnaud unltd

arnaud unltd yay

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gevecht gehad met Bergje en Flavour,
    haha, ik ging strak achter bergje de pits in, echt bumper aan bumper.
    Na de pitstop kwam ik harder de pit uit, haalde m dus in in de pit :D

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Zo, leuk om een keer weer mee te doen, niet eens laatste geworden na zolang niet racen, 11e van de 13, oefenpotje Mugello ging ineens fucking goed, maar volgende week zondag kan ik niet. Woensdag wil ik wel weer mee doen, als er een plekje vrij is.

Had van tevoren nog ff snel mn Peugeot een leuke paint gegeven, zal nog wel ff plaatjes laten zien en wil mn Scirocco ook nog een beetje beplakken voor woensdagavond ;)

Ff weer beetje oefenen, want had hem nu op automatisch schakelen staan. STM en TCS wel uit, maar gleed te veel in de bochten, dus door die dingen verloor ik nog best wel wat tijd.

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55

Even kijken of sturen op simulatie staat of op normaal. Kan ook nog verschillen.

6. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke race gehad, ondanks dat ik de track weinig had kunnen oefenen ging het aardig.

Ik starte vanaf de 6de plek, kon de plek aardig behouden, totdat generationsq(cijfer) voor mij een stuurfoutje maakte, slipte, en ik moest remmen, belande daardoor op de 9de/10de plek, , meteen duelleren met flavourlicious, maar die dook snel de pits in, doorgereden tot plek 3 (omdat mensen vroeg de pits in gingen), en was het vechten met arnaud voor plekje 2/3. In ronde 8 gingen we gelijk de pits in (bumper aan bumper). Bij het uitgaan van de pits reed arnaud (de Ai eigenlijk) dwars door mij heen, en zat weer voor mij.

Eigenlijk tot het einde een paar keer van plek verwisseld met arnaud totdat flavourlicous er ook bij kwam. Superspannend, en fair.

Uiteindelijk 5e plek weten te bemachtigen op de finishlijn.

PS. is sturen met simulatie dan 'sneller' dan normaal ?? Ik rijd eigenlijk al vanaf de demo met sturen op simulatie...

Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  7. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    was helaas pas om 9 uur thuis, niet dat het had uitgemaakt. Probeer namelijk sindsdien te joinen en het is vooralsnog niet gelukt |:-|:-|:-|:-

Nooit connectieproblemen, tot afgelopen woensdag toen ik 2 keer voor spook mocht spelen en nu dit. Schiet mij maar lek :eek:

Maar bedankt, Denvan, voor het gebaar :):

Hoop dat de race verder wel leuk is geweest.

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    @ Bergje, ik rijd sinds de demo op "normaal", geen idee of het verschil maakt. Normaal is wat zenuwachtiger volgens mij.

@ Blauw Hok, ik kan nu dus niet joinen, kom niet eens bij het laadscherm omdat een speler onbereikbaar is. Misschien moeten wij even proberen om bij elkaar in een party te gaan oid. Misschien is je IP van je xbox veranderd is staat die nu niet meer op open?

9. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb later zelf een lobby gemaakt, en daar is nori wel in gekomen. Er zijn deze week vage connectieproblemen, hopelijk zijn deze voor woensdag en/of zondag verholpen.

De besturing heb ik sinds de demo trouwens op simulatie staan, in de demo vond ik dit veel prettiger rijden en bij de volledige game heb ik de settings direct overgenomen. Dus ik weet nu ook niet echt meer waarom ik het prettiger vond.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    ---

Laatst bewerkt: 23 jan 2012
  11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb m op normaal staan, bij simulatie moet je volgens mij meer corrigeren. Als ik ff oefen kan ik deze auto wel met tcs en stm uit en zelf schakelen redelijk onder controle houden, maar ik rijdt dan toch nog verre van foutloos waardoor ik alsnog veel tijd verlies, maar maakt niet uit, rijd gewoon voor de lol en in de seat cup toch een keer top-4 gereden.

Dit is mijn waggie die ik voor de race nog snel even gemaakt heb:

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ik weet niet hoe je het dan voor elkaar kreeg om zo te glijden! Maar ik denk dat het oppakken van het racen wel goed gaat en je zo weer normaal mee kan doen.
    Tof in ieder geval dat je mee wilt doen!

Kan iemand voor mij de replay van de afgelopen race uploaden op zijn storefront? Ik wil graag een foto-verslag gaan maken.

13. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wou uploaden... forza doet weer moeilijk.
    Als niemand het al heeft gedaan doe ik het morgen wel.

Heeft iemand de uitslag misschien?

14. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Lekkere race gehad. Begin van de race achter Nori gereden en samen gepit. En daarna de achterlichtjes van Nori steeds kleiner zien worden aan de horizon.
    Aan het einde van de race nog geknokt met Denvan dacht ik om plek 3 en 4.

Ik heb eindelijk de instellingen van het stuur en pedalen voor elkaar waarmee ik eindelijk lekker kan racen zonder dat de auto nerveus reageert op stuurbewegingen en remmen.
    Na de hoofdrace bleek op de vervolg races dat Mugello voor mij veel makkelijker was met deze instellingen, daarvoor was dit circuit altijd een probleem.

Dus voor de (toekomstige) coureurs met een Fanatec stuur de tip: zet de gevoeligheid van het stuur en de remdruk van het rempedaal niet te hoog, omdat de auto dan erg nerveus reageerde.
    Een lagere remdruk van het rempedaal maakt het remmen vooral in de trage bochten(1e en 2e versnelling) veel makkelijker en nauwkeuriger.
    Je kan het rijgedrag vergelijken met een slechte tune en een goede tune.
    Zo voelt het ook echt aan als ik de instellingen van het stuur of het rempedaal verander.

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Tja, ik denk iets te snel de bocht in, dan vol sturen en dan meteen volgas weer door, mss iets meer afremmen en gedoseerd gas geven bij uitkomen bocht beter? Ik kreeg zelfs een keer een driftscore :D maar 1 blokje, maar toch.

16. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er een foto van gemaakt met mijn telefoon, zal het vanavond wel uploaden als er nog behoefte aan is.

17. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Was een zeer spannende race vanaf ronde 9. Daarvoor kon ik beetje bij beetje wegrijden bij rest. De voorsprong die ik op je had bij het uitkomen van de pits was na 2 rondjes al weg. Je was echt veel sneller. Ik heb heel verdedigend moeten rijden om je achter me te houden, maar dat was wel erg tof met positie wisselingen en hier en daar een tikje:thumbs: Vooral de laatste bochten combinaties zat je er dicht op. Hierbij lukte het me om bij de bocht voor start/finish de binnenste lijn te houden. Hopen op meer van dit soort races.

Op naar de volgende race!

18. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zekers! Die behoefte is er!

19. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Gents, mijn excusses voor het niet afmelden. Lig al twee dagen met griep op bed.

20. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus ook niet lekker doorgehaald zaterdag? |:-

Deel Deze Pagina