1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

  1. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    2 x 7de geworden. eerste race starte ik als nummer 1.
    Alleen kan ik me gewoon niet meten aan al die snelle boyz hier.

    2de heat starte ik als 11de dacht ik, crashte een paar waar ik mooi om heen kon en zo op een heule dikke ZAAD baan toch nog best owkee kunnen racen.\o/
     
  2. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    1e heat ging nog redelijk omdat er mensen crashte 2e heat maakte ik teveel fouten waardoor ik veel schade had ben blij dat deze baan erop zit
     
  3. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze baan is de monaco van het F1 circuit. Ik mis alleen de haven
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Als ze nou eens monaco en spa als DLC erin doen!
     
  5. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben niet van het bezwaar maken. Uiteindelijk bleef het wel een toffe race. In 3 ronden tijd naar jullie toegereden om in de laatste ronde nog bijna de overwinning te pakken.

    Wat betreft de plek teruggeven achteraf hoeft voor mij niet. Heeft ook geen invloed meer op het kampioenschap. Echter in de race had de plek wel teruggegeven kunnen worden. Bergje was ons al voorbij en niet meer bij te halen en voor de rest was er niemand te bekennen.

    Anyway No Hard Feelings :thumbs:
     
  6. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Nette reactie!

    Ik heb jullie 3en in de herhaling nog terug gekeken vanaf ronde 12 of 14, weet het niet meer precies, tot de finish.

    En het is echt leuk om te zien hoe Bergje in gevecht is met Denvan terwijl je Menno steeds dichterbij ziet komen. Dan word het ook merkbaar dat Denvan zijn geduld verliest en nog agressiever op Bergje aan het jagen gaat terwijl Bergje ook foutjes lijkt te maken doordat hij zijn laatste ronde te voorzichtig rijdt. De ontknoping van de hele inhaalrace en het gevecht komt uiteindelijk pas in de laatste bocht... Spannend! :thumbs:
     
  7. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat in de race bedoel je met George?
    Echter ik vond achteraf niet dat ik hem dan moest afstaan omdat dat jouw fout was.
    Alles ging daar ook zo snel en toen ik er voorbij was had ik wel het gevoel dat ik er liever achter was gebleven.

    In de eerste heat had ik zo'n actie op George en gaf hem toen wel netjes terug.

    Ik stond onder druk van Menno waardoor ik er ook liever langs wou.
    Bergje heeft zijn hoofd 7 ronden koel gehouden maakte pas een foutje in de laatste ronde.
    Hier hadden Menno en ik het eindegevecht ingezet wat voor Bergje weer goed uit kwam.

    Dat gaat een mooi filmpje worden.
     
  8. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er met mij? :)
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Goed gereden trouwens George! Zowel in race 1 en race 2 kwam ik je maar niet voorbij, terwijl ik wel m'n best deed om je flink onder druk te zetten!
     
  10. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat je goed hebt gereden!
    Iedereen had moeite om er maar voorbij te komen.

    In heat 1 tikte ik je aan en gaf je die positie weer terug. Zoiets was ook met Menno in heat 2.
    :)
     
  11. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was zeker spannend, AZT B Tender en Denvan zaten vlak achter me en liepen op sommige stukken erg in. Werd er wel zenuwachtig van. Mijn controller ook, die viel in heat 2 spontaan uit. Hoorde nog iemand schreeuwen door de tv "GEorge!, wat doe je?" haha.
     
  12. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Vnd het trouwens een mooie race. M.i. werd er netjes gereden, had veel ruiger werk verwacht op deze smalle baan. Heb al wel erg zin in de Nurburgring zondag!
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja ik maakte wel een klein mini sprongetje in mijn hoofd toen ik langs je sjeesde terwijl je met je 207 in de muur stond geparkeerd.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2012
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Is er nog een plaatsje vrij voor aanstaande zondag?
     
  15. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen 'outsiders' in de laatste ronde van het Peugeot kampioenschap.

    Het is zuur als je je plek in het kampioenschap verliest door een fout van een wat 'onervaren' bestuurder in de laatste race. Dat zou een hoop drama geven.
    Althans dat is mijn mening.

    Bassie = de boss .....
     
  16. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    AMEN!

    hebben we nou al een nieuwe zondagavondcupauto?
     
  17. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    volgens mij zijn Bassie en BHok ermee bezig....,..RWD :p
     
  18. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    en een beetje power is ook wel leuk!
    gewoon de 360CS!
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Lang niet iedereen heeft die. En ik ben dus ook met een cup bezig en heb gister in de lobby al gevraagd of de andere organisatoren me willen pb-en, maar vooralsnog geen reactie, dus ook hier even die oproep.

    En ik heb een aantal auto's in de clubgarage gezet die ik aangepast heb als mogelijke cupcar:

    Opel (Vauxhall) Astra VXR
    Citroën C1
    Alfa Romeo Mito
    Honda Civic Type-R

    Ze zijn allemaal geupgrade.
     
  20. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    De boss says: Sorry Alpha, we kunnen dit niet riskeren om hetgeen wat Bergje aangeeft. Volgende cup ben je er bij toch! Maken we denkik ook 2 lobbies.

    Edit: Challenge Stradale wordt hem niet. Is een unicorn, niet iedereen heeft die.
     

Deel Deze Pagina