1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het nogal discriminatie, wat maakt het nou uit door wie je uit het kampioenschap getikt wordt, gevolgen zijn even erg, en waarom zouden "outsiders" sneller iemand uit het kampioenschap tikken? Ik heb nog nooit een crash veroorzaakt, houdt heel vaak in ten nadele van mezelf om anderen niet te raken, en de grote crashes tot nu toe werden door "insiders" veroorzaakt. En dan moet je trouwens helemaal geen outsiders toelaten, want het maakt niks uit in welke race je geraakt wordt, elke race geeft evenveel punten. dus de argumentatie slaat kant noch wal.

    Ja, volgende cup ben ik erbij :)
     
  2. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    ben wel benieuwd welke cup car we nemen, zou het wel leuk vinden om een met wat meer power te doen en RWD?
     
  3. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb een paar auto's in de clubgarage gezet met meer power en sommige met RWD. De BMW's vind ik erg fijn rijden en de Subaru ook. De auto's vallen onder de S klasse. Laat maar weten of jullie het wat vinden!
     
  4. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben eea getest en we zijn bezig met de opzet. Hij kwam lastig van de grond, maar we hebben nu eea op een rij staan. Ik laat Blauw Hok en Nori eerst effe wat kritiek op me af vuren. Daarna ga ik anderen erbij betrekken die initiatief hebben getoond.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Dus ik kan niet meedoen zondag?
     
  6. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben er morgen gewoon bij, maar misschien niet 100% fit. Vertrek zodadelijk naar Hard Bass :)
     
  7. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Dat feest was vroeger in Zoetermeer lol :+ Hoorde dat altijd door heel het huis heen als het gaande was. Ben je er toen wel eens geweest?
     
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Nu is het hier in Arnhem Gelredome en hoor ik het in huis haha! Waarschijnlijk ben ik er morgen niet bij. Succes allemaal met de laatste race!:thumbs:
     
  9. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    heb de 4cd hardbass 2012 net gedownload en staat gereed op de iphone en op de auto usb! dat wordt een vrolijk ritje morgen!
     
  10. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond kan ik er helaas niet bij zijn. Balen dat ik de slotwedstrijd op de legendarische ring moet missen, maar het is niet anders.

    Aan de racers: Veel succes en plezier vanavond, maak er wat mooist van!
     
  11. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ben op tijd\o/
     
  12. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu de laatste race van de Peugeot cup een uurtje van ons verwijdert is, wil ik de organisatie van deze cup bedanken voor al het werk dat jullie gedaan hebben.

    Zoals meerdere keren al is aangegeven is het race niveau van ons enorm gestegen, en de gezelligheid en het respect voor elkaar is evenredig omhoog gegaan :)

    Het waren 8 (bijna 9) uitdagende, spannende races, zelfs op de tracks waarvan ik toch in het begin wat vraagtekens bij zette (Camino Viejo en Positano) waren sportief en bloedspannend.

    Bedankt


    PS.
    Ik ga de frequentie van het aantal filmpjes (montages) naar beneden brengen. Het kost teveel tijd, en met de games die net released zijn (KOAR, FFXIII-2) en die bijna uitkomen (ME 3 ), wil ik gewoon lekker gaan gamen. Ik hoop op jullie begrip
     
    Laatst bewerkt: 12 feb 2012
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben ook echt blij dat ik kon instappen in deze cup. merk echt dat ik steeds sneller wordt. Ik maak steeds minder fouten. Waar ik vroeger soms online racete en dan vaak kapot werd gebeukt door anderen, kunnen we nu gezellig en sportief in een clubje racen. Leuk!

    Misschien is het een idee om om de beurten wat te monteren. Voor school moet ik af en toe eens wat monteren in combinatie met animaties en daar kan inderdaad echt heel wat tijd in zitten. Misschien is dat een oplossing, want ik zou het heel erg zonde vinden als er geen mooie filmpjes meer zijn van de races!
     
  14. arnaud unltd

    arnaud unltd yay

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er niet bij zijn vanavond, echt balen.
    Maarja, op sommige momenten gaat de studie toch voor.
    Misschien dat ik jullie na de race nog even kan joinen, hoewel ik vanavond laat misschien meer zin heb in een potje battlefield.
    Ik hoor wel hoe het gegaan is!

    Succes mannen!
     
  15. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    HEREN!
    Bedankt voor deze cup! Bedankt organisatie:thumbs:
    Bedankt bergje voor de visuele toevoeging :thumbs:_O_

    Op naar een nieuwe cup, waar ik wederom als hekkensluiten zal functioneren maar ben der trots op!

    Verder de nieuwe cup auto, ik vond die mx5 gay, die galladro traag stuk steen en die BMW was echt van een enorm hoog Bijlmer gehalte.

    Mijn keuze is gevallen op de mx5 (had het liefst het nieuwste model gehad, maar leg me erbij neer)

    Denk dat we een poll moeten houden over welke auto?!
     
  16. Bergje

    Bergje Active Member

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindstand Nordschleife

    [​IMG]
     
  17. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    lalalalalala punten!
     
  18. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mm.. Tweede plaats zat er in voor mij als ik dat ene curbje maar niet had gepakt :)

    Vond het een erg toffe cup. Heb al zin in de volgende.
    Een kwalificatie lijkt me wel wat, nu is het steeds afwachten op welke plek je start.
     
  19. BassieBaas

    BassieBaas Active Member

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal heel erg bedankt voor de leuke Cup. Scoreboard is geupdate, winnaars zijn bekend!!! Zie OP!
     
  20. Lircky

    Lircky who's your daddy

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    1
    Denvan gefeliciteerd!\o/
     

Deel Deze Pagina