1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Peugeot 207 Super 2000 Cup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door BassieBaas, 23 nov 2011.

1. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine korte baan, volle grid. En de 'toppers' waren present, en ook de notoire mindere goden, dus ik wist dat het een lastige avond zou worden.

Heat 1 was ik totaal kansloos, werd al vroeg in de race uitgeschakeld door vette pech (auto dwars op de weg precies waar ik reed) , en kon achteraan aansluiten. Bij het terugkomen op de weg lette ik niet goed op (tracks nam de bocht veel wijder dan ik verwacht had, mijn excuses hiervoor), en was (door schade) een plek verzekerd in de laagste regionen.

Heat 2
    Begon op plek 7 (dacht ik) (edit: het was dus plek 5), maar kwam al snel op plekje 4. Na de bandenbocht kwam ik door een klein stuurtje net even na de baan, en met 2 auto's die mij van achter toucherden met de neus de verkeerde kant op, en kon ik weer helemaal achteraan aansluiten. Aan de andere kant had ik (mijn insziens met een beetje geluk) mijn beste actie ooit in ronde 4 in één actie 3 auto's ingehaald (Denvan, Alsjemenou en MTcook.

16 verschillende drivers, 16 verschillende verhalen. Ik denk dat de meeste wel een klein drama-tje hebben beleefd.

Op naar de volgende week, kan niet wachten :)

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zag je daar aankomen en moest maar aansluiten bij asjemenou.
    Toen ik jouw eenmaal voorbij was ging ik wel lekker en toch nog 8ste ondangs die crash in de eerste ronde.
    Ik starte als 7de. :+

3. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine impressie om het bovenstaande in beeld en geluid uit te drukken :p

Excuus voor het slechte kwaliteit, of het afdruipende amateurisme. (eerste keer voor mij, en pinnacle 14 wil niets in HD maken)

http://www.youtube.com/watch?v=wyGZKwejvsM

Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niks amateurisme, gewoon een prima video, en dat was inderdaad een heel mooie actie waar je er drie voorbijging:thumbs:_O_

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed hoor, dan ben ik alleen wel voor Denvan die heeft volgens mij wel een prima verbinding ook :) Maar nogmaals, Styl3dd ging zijn NAT openzetten en hij zit er zo in. Misschien moet je is aan hem vragen hoe het moet (volgens mij piece of cake)

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb de ronde nog eens teruggekeken (was nieuwsgierig) en volgens mij hebben we elkaar geen last bezorgd. Een paar tikjes zonder schade maar niets schokkends:thumbs:. Sterker nog, het was gezien de omstandigheden, eigenlijk haast een toonbeeld van clean racen.

Moet zeggen dat ik die actie er erg lelijk uit vond zien=(
    De eerste race 14e gestart, en (via de 16e plaats) 2e geworden. Opzich wel prima dus. In de tweede race ongeveer als 10e gestart en weer 2e geworden.

Plaatje!!

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Kan je een video maken net voor het punt dat ik jouw moest ontwijken en daarna vol werd geramt?
    Ik vond mijn ontwijk actie nog wel aardig goed gelukt. :+

8. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je in ronde 1 heat 2 ??

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ja!

10. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft

http://www.youtube.com/watch?v=--HVv11VfoE

11. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee heel leuke heats geraced. De 'inrij-rondjes' gingen ook goed, daar reed ik met Bergje voor aan.

Nu wil ik ook video's maken :thumbs:

12. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier een foto van Blauw Hok:

Zoek de verschillen ;)

Ik tel er 5

EDIT: Bij de herhaling kijken met Blauw Hok wordt in rondje 14 asociaal geblokt door Ronburgundy. Arnaud is hier de dupe van. Hierom hebben we besloten dat Arnaud 12 wordt en Ronburgundy (tevens niet ingeschreven) 13de.

PS Arnaud je mag dit de volgende keer wel aangeven hoor!

PS2 Score staat in startpost!!

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  13. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    ik sta niet in het klassements overzicht, of ben ik gelijk voor het hele seizoen gebanned?

ik zal mijn frustratie beter onder controlle houden (zo ben ik ook op de weg:+)
    Zolang de anderen zich ook een beetje inhouden en "proberen" clean te rijden...

14. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, was een foutje in de formules ^^, is al aangepast ;)

15. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    niet dat het wat uitmaakt ofzo...:F:

op naar de volgende race. Kijk vooral uit naar Laguna Seca dat is mijn favo track!

16. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, filmpjes die je zelf maakt zal ik vrijwel altijd toevoegen aan de beginpost :) Houd het leuk ;)

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Leuk die filmpjes, wordt het niet een keer tijd om dat door te sturen naar RTL GP o.i.d. ?

Lekkere actie trouwens hoor, Denvan, Mt Cook ? en ik werden wel ff gepiepeld!!!._O_
    Ik zag je op het laatse moment pas want was teveel met Cook en Denvan bezig om die van "me af te houden". Gaaf.

(Edit: vond nog een fototje:http://img560.imageshack.us/img560/389/getphotoh.jpg

Gisteren ook nog ff met Bergje geraced op Suzuka en Monteserrat....... van die laatste wordt ik helemaal duizelig van de bochtjes naar links. 8) wat een K circuit.

Laatst bewerkt: 6 dec 2011
  18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Word er zaterdag nou een andere host gedaan anders ben ik er niet bij :{

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Het is op zondag! :+

20. Lircky