1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Porsche 911 GT3 RSR cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 10 mei 2014.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Bij mij was die geüpdatet gisterenavond. Had hem daarvoor nog niet aangehad.
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Wierd, krijg systeem updates wel binnen op die manier, maar game en app updates pas als ik de game of app opstart.
     
  3. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Code rood free practice [​IMG]
     
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ver vroeger kwali ga ik niet redden..
    brrr die foto ziet er niet goed uit..
     
  5. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Maakt gelukkig weinig uit op deze baan....je kiest wel de goeie baan uit haha
     
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Kwali ga ik ook niet redde denk
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Free practice 3

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    Heren coureurs,

    Nog even een aantal last minute zaken:

    Let op: KWALIFICATIE om 19.45 uur.
    Let op: Circuit is Le Mans OLD, dus lang recht tussen Tetre Rouge en Mulsanne en dus zonder de 2 chicanes.

    Op Le Mans zal het een vol startveld zijn. Er zijn buiten de LMP1 teams een aantal extra inschrijvingen alleen voor de “24trs du mans”, de teams met LMP2 auto’s o.a. Acura en Porsche RS Spyder hebben zicht ingeschreven.

    Pit: 4 t/m 6 en 14 t/m 16

    Pit entry: men moet de pit ingang nemen voor de dubbele chicanes (Ford Chicanes). Men kan die pit daar eventueel vol gas door de grindbak nemen waardoor je goed uitkomt voor de pit. Dit mag niet. Als dit gebeurt en je met meer dan 2 wielen door het grind gaat en je hebt er evenredig veel voordeel bij zal je opnieuw een pitstop moeten maken. Als je dit verzuimd en het wordt later geconstateerd kan er door de FlA 1 minuut bij je eindtijd opgeteld worden.

    Pit exit: Zit links, let op achteropkomend (AI) verkeer, ter voorkoming van botsingen mag men over de witte lijn.

    Restart: Alleen in de eerste ronde (tot en met Tetre Rouge) bij collsion met veel schade waarbij minimaal 2 porsches GT’s betrokken zijn. Let op de AI. Krijg je schade door hun is dat je eigen verantwoordelijkheid/pech. Geef ze de ruimte.

    Mocht je uit de lobby "gegooid" worden (wat hopelijk niet gebeurt), dan kan je doorrijden en moet je een foto maken van je finish tijd. Die moet je ook meteen op het forum posten of per PM aan de raceleiding sturen. Je zal dan geclassificeerd worden als eerst volgende na de oorsprobgkelijke lobby rijders. M.a.w. er rijden in totaal nog 4 mensen in de lobby, 2 zijn eruit gegooid. Dan worden die laatste als nummer 5 en 6 geclassicficeerd n.a.v. hun eindtijd.

    This is endurance racing, you can’t win in the first corner, you can only lose !!!

    N.B. mijn combinatie headset/fanatec werkt niet meer optimaal. Het kan zijn dat jullie mij tijdens de wedstrijd niet meer horen…….., maar ik hoor jullie iig wel.

    [​IMG]
    __________________
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wacht maar niet op me fole
    eta 2030
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
  10. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Nog steeds onderweg Tender???
     
  11. Potje-Zout

    Potje-Zout Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    3
    Sorry voor de late reactie, ik rijd niet mee. Moest werken :c

    Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gearriveerd, nu eten.. T wordt te laat voor me helaas
     
  13. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Uitslag kwalificatie:
    [​IMG]

    Uitslag race:
    [​IMG]


    De snelheid zat er lekker in, heb de gemiddelde snelheid per uur berekend:
    326.160m delen door 5573 seconden komt een gemiddelde snelheid uit van: 210,7 km/u:)

    Gemiddelde snelheid coureurs:
    LoyallRonin: 209,4 km/u
    FuzzySkittle: 205,9 km/u
    Asjemenou75: 203,4 km/u
    f1freaky: 210,7 km/u
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2014
  14. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Wow anderhalf uur is wel heul,lang. Endurance is nooit echt m'n kopje thee geweest, heb de charme nooit gezien. Helaas namdie stomme file m'n dilemma weg.
     
  15. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Goede race achter de rug. Heb nog nooit zo clean gereden op Le Mans al zeg ik het zelf:)
    Als ik heel eerlijk ben, haalde de afwezigheid van AZT B Tender de druk wel van me af. Had me voorgenomen dat als hij er zou zijn, dat het een gevecht zou worden om de 1e plaats in de GT3 klasse....
    Na 3 herstarts gingen we van start. Had het tempo er goed in zitten. Verbeterde constant m'n rondetijd tot aan de pit-window (ronde 6)
    Toen kreeg ik voor het eerst in deze cup de LMP1 om me heen. Was wel wennen en vond het zelf nogal tricky omdat ze pas echt op het laatste moment achter je vandaan gaan en langs je scheren.
    Gelukkig kon ik er een paar langs me laten gaan op het rechte stuk. Soms zaten ze achter me toen ik naar de bocht Indianapolis ging, daar liet ik ze voorbij door aan de buitenkant te gaan rijden, soms stond ik bijna stil om er 3 voorbij te laten. Het ging nog bijna mis doordat ik een LMP1 voorbij wou laten gaan voor de 1e bocht in de Porsche S-bochten, ik pakte de buitenkant, maar door remmen en iets te hard sturen ging ik wijd en gleed bijna de grindbak in haha.Door mijn ruime voorsprong die ik had op Loyall, die een goede pace had en het goed volhield, kon ik het aller veiligst de LMP1 en de LMP2 voorbij laten gaan.
    Had nog bijna een 3:46.9xx kunnen neerzetten, maar auto brak ietsjes uit in de Porsche S-bochten waar ik hem net op baan kon houden....
    Met een voorsprong van 35 seconden op LoyallRonin kon ik me eerste gewonnen edurance race op mijn naam schrijven.....
    90 minuten was wel lang achteraf, maar volgens mij hielden we het nog aardig lang goed vol...
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De scorelijst

    [​IMG]

    Ik begin de PS-tools beter te begrijpen. Ik kan de uitslagen nu erg makkelijk schuiven en scoreboard aanpassen aan de stand in het klassement.
    Voor AZT BTender en PotjeZout neem ik bij de volgende verwerking van de uitslagen, de 10 punten compensatie mee en edit dit getal in de scoreboard.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  17. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Laatste snap ik niet helemaal, wat bedoel je daar mee?
     
  18. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nu staar er DNS. Als je een race mist dan krijg je automatisch toch 10 punten. Lees de O.P.
    Was ook even in de war met PotjeZout en Fuzzy 8)
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    uitslagen en klassement.

    [​IMG]

    Ik begin de PS-tools beter te begrijpen. Ik kan de uitslagen nu erg makkelijk schuiven en scoreboard aanpassen aan de stand in het klassement.
    Voor AZT BTender en PotjeZout neem ik bij de volgende verwerking van de uitslagen, de 10 punten compensatie mee en edit dit getal in de scoreboard.
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2014
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    @LoyallRonin
    Wil je nog snelste rondetijd weten? Hahaha
     

Deel Deze Pagina