Wordt dit dan een zomercup? Gezien hij pas 11 juni kan starten (na de huidige woensdag cup) en dan ook de endurance race is? Dan zou ik mss wel mee willen doen gezien er dan verder waarschijnlijk geen raceactiviteiten zijn? Of komt er nog iets als een summer showdown voor fm4 en of 5?
inviatie #14 Tres bien monsieur Tender. De drukkerij draait overuren, dus geduld voor de andere invitaties.
Ziet er mooi uit!! Hoelang gaat de edurance race duren. Hoop op 2 uur. Dan neem ik 6 red bulletjes van te voren. Blijft me bloedsuikerspiegel lekker hoog haha
Neem dan maar gelijk 26 paracetamol! Misschien dat mensen zonder Porsche DLC als pace/safety car kunnen spelen? Misschien dat daar iets leuks mee te verzinnen valt als er tot een bepaalde ronde een incident voor doet?
Ja goed/leuk idee Flavour. Mooie Ferrari of SLS AMG. Van de SLS AMG heb ik de officiele safety car paint
Of de RUF als safety car, hou je het nog een beetje in Porsche sfeer. Maar Loyall moet maar even kijken of dat te implementeren is zonder de pace uit de race te halen. (alleen ongeluk met 2+ auto's oid)
Hmmm, ja daar zou wat in kunnen zitten. Asjemenou en ik zijn bezig om wat erbij te verzinnen. Even geduld svp voor wat denkwerk.