Heb nog geen budget voor een X1 weten los te peuteren bij de directie. Dat wordt weer veel hot lappen vrees ik. Martin.
Mss dat ik wel meedoe met deze cup, maar dat hangt af van de andere raceactiviteiten in de zomer. Zeker de endurance lijkt me leuk. 2,4 uur?
I warned you: Edit: Sorry freaky, ik dacht dat jij antwoordde maar het was fuzzy die antwoordde. In ieder geval de verpleegster lapt jou wel weer op.
De scorelijst is WORK IN PROGRESS. En de beslissing over de keuze van de circuits is weer "Old skool cool" Noord Koreaans democratisch. Sorry.
Op zijn N-Koreaans: Je mag hem pas na onze goedkeuring gebruiken en dan krijg je tzt wel van de grote en kleine leider apart toestemming of je naar links of naar rechts mag sturen.
Ik heb een verzoekje aan de organisatie/maker van de verplichte stickers Zou je het mogelijk kunnen maken om rond de 100/150/200 lagen te zitten met de verplichte sticker. Bij de GT300/500 is het aantal volgens mij rond de 320 à 360 lagers. Ik kon toen veel minder stickers gebruiken als gewenst,,,wil op de Porsche wel mijn best doen voor een mooie paint
Verplichte sticker zal een minimum aan layers krijgen. Bij de Super GT was het gewoon ff lekker om over de top te gaan. Nu wordt het een sobere sticker.