1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik nu ook, maar zie je niet online?

2. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
  3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ron d core was het toch?

4. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
  5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  6. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Heerlijk, vind het altijd een. Genot om naar jouw filmpjes te kijken.
    Bathurst beloofd wat morgen, zeker de eerste ronde, zal wel veel duw en trek werk worden met hier en daar een traantje om de schades.
    Succes morgen mannen.

7. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Net toch nog een 2:15.7xx eruit kunnen persen Ron. Wordt dus morgen idd de stiff voor mij.

Voor morgen, beste deelnemers, is denk ik indedaad een waarschuwing/attentie op zn plaats voor de eerste lap in beide heats! Vanavond werd duidelijk dat er een verschil van gauw 5 seconden zit per rondje tussen de echt snelle jongens en het achterveld. Dit leidt bijna gegarandeerd tot problemen op de berg in ronde 1!! Ik hoop dat iedereen dit goed beseft. Het zou immers zonde zijn om na een halve lap al uit de race te liggen, hoe lastig inhalen ook is op deze baan.

Verder de pitingang, deze zit VOOR de laatste bocht en kun je NIET vol gas nemen. Wees hier ook alert op, anders schiet je rechtdoor de baan weer op. Pit exit is een kwestie van links aanhouden.

Zeker heat 2 wordt billen knijpen voor het achterveld dat dan immers vooraan start..... En voor de snelle jongens dus meer inspanning om schadeloos in te halen.

Oat moarn!

8. RandySavage

RandySavage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had graag meegedaan maar ben net terug vh werk en heb hier 2 koters rond rennen .... Veel plezier !

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Jammer!

Heat 1 = 9 laps pits tussen 5 - 6
    Heat 2 = 13 laps pits tussen 5 - 8

10. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ga en heb het vanavond niet gehaald, Kom nu net thuis. :mad:

Volgende keer beter.

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kan nog voor heat 1en 2

12. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    idd heat 1 start over 5 sec.

13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Leuke races. Heat 1 3e geworden. Flinke crash downhill van NovaCaine met veel gevolgen voor het achterveld. Ik kwam er niet al te zwaar uit en kon daardoor mn derde plaats behalen en vasthouden. Heat 2 werd ik 6e. Paar kleine foutjes van mezelf, waaronder eveneens een crash op dezelfde plek als Nova. Gelukkig had hij de primeur, waardoor de bewuste plek al gauw de NovaChicane genoemd werd. ;-)

Heb net filmpje af van Heat 1. Eerste minuut is de rollende start. Zeker voor niewkomers geeft het denk ik een goed beeld van hoe we dat doen bij xbwracing.

Door onoplettendheid verlies ik net een plek aan IceD. Morgen filmpje van Heat 2 maken.

Genoeg geluld.... FILMPJE

https://onedrive.live.com/redir?res...15&authkey=!AHcJF5CVtaaDKeE&ithint=video,.mp4

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    @Surreallistic:

Ik was eerst bang dat ik misschien te vroeg op het gas ging, dus ik hield nog even in, maar toen zag ik de rest wegrijden :+.

Was een leuke race, ik kon helaas weinig concentratie opbrengen. Verschillende crashes meegemaakt, maar het was best een leuke race als ik niet in de pit stond :+.

Edit:

Overdosis aan filmpjes, helaas kon ik ze in de Elgato Capture software niet aan elkaar plakken, was een stuk makkelijker geweest (zo gebruik ik mijn capture card ook nog eens):

Heat 1, Lawaai krijgt vliegles van Novacaine:
    [yt]PnWD2QclmK8[/yt]

Andere hoek:
    [yt]xgZtwRq9EKs[/yt]

Dit was in dezelfde ronde als de bovenstaande crash, ik had 0,0 schade. Deze crash was zo niet nodig :+ (Surreallistic heeft hem ook in zijn compilatie staan):
    [yt]P03m3Hou79s[/yt]

Daar gaat Novacaine weer:
    [yt]VnColEm5XC0[/yt]

Omdat het toch al zo lekker ging was ik even vergeten te schakelen en Novacaine was zo vriendelijk me even een duwtje te geven :+:
    [yt]w32Vi0Ummc4[/yt]

Heat 2, crash met Surreallistic:
    [yt]8sHbJZbQnpk[/yt]

Vanuit een andere hoek:
    [yt]ZvZIvypIyk8[/yt]

En alsof de crash nog niet genoeg was, de oude bekende bandenstapel:
    [yt]S4l287cxmNY[/yt]

Dit was slechts een klein gedeelte van mijn race, maar het laat wel zien dat het niet helemaal lekker liep bij mij :+ (en anderen).

Laatst bewerkt: 26 feb 2014
  15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Wow, dat lijkt net echt. Ik wil ook een Xbox One! :D

16. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Ik baal er wel van dat ik niet mee kon doen, dit was zeker een leuke race geweest.
    Volgende week natuurlijk wel weer, mits er niet een geboorte tussendoor komt.

Verstuurd vanaf mijn HTC Desire 601 met Tapatalk

17. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Dit was een zeer leuke race:
    Kwalificatie ging erg slecht, enige goede ronde was te traag vanwege voorzichtig rijgedrag, laatste :mad:
    Shoot-out begon en hoorde al snel dat er vele een foutje maakte dus ging ik voor een cleane ronde, van de 3 die clean reden was ik nummer 2 dus dat was niet slecht.

Heat 1, als ena laatste gestart en kon al snel richting de mannen voor mij kruipen, paar leuke acties van zowel iced(thee) en surrealistic. Totdat Novacane ineens de befaamde woorden uitsprak: Oops ik sta .... nou ja de rest kan je raden, race voorbij want ik zat vast achter een stapel banden :mad:

Heat 2, voordeel van zo'n slechte heat 1 is dat je dan vooraan mag starten :D Aangezien mijn niet zulke hele beste tijden van daarvoor verwachte ik weinig dus deed mijn best, na een aantal rondjes gingen de mensen achter mij allemaal de fout in... op verschillende punten, maar dat gaf mij wel mooi de gelegenheid om lekker vooraan mijn rondjes te rijden, na de pits zag ik wat zwarts dichtbij komen... dat was flavour en gezien zijn tijden had ik weinig hoop op een goede afloop... maar op 1 of andere manier duurde het nog redelijk lang voordat ie echt dichtbij kwam (Flavour zonder Tender bij je lukt het niet ofzo? ;) ) totdat het rondje 10 of 11 was en ik een klein foutje maakte en je zat bij het opkomen rechte stuk heeel dichtbij (ik dacht dit ga ik geen 3 ronden volhouden) maar dankzij achterblijver en nieuwkomer (ben zijn naam even vergeten) had ik ineens weer lucht. (flavour kreeg een tik en ging bijna dwars) Maar Tender was ook genaderd en die 2 wilden nog niet opgeven, maar ik bleef redelijk mijn rondjes rijden en ze maakte het zichzelf lastig waardoor ik niet meer in gevaar kwam :D
    Hoppa eerste geworden!! Misschien wel de eerste x dat iemand in heat 2 als eerste start en ook wint :D (maar dat heb ik van horen zeggen)

18. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Haha lees dat van die kinderen nu pas. Ik heb de dinsdag geblocked voor deze competitie... staat in de agenda er wordt niks gepland die avond en anders zonder mij.
    Ik heb trouwens een zoon van 8 (gek van Jungle Heat) een dochter van 6(gek van alles wat meisjes achtige dingen betreft) en een kleine opdonder van 2,5 (die ligt om half 8 op bed en is gek van Cars, Finding Nemo en Lego spelletjes op de Tablet), oh en nummer 4 komt eraan... verwacht 29 juli.

Dus voortaan starten we met kwalificatie pas om 20:15?

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Mooi om te zien dat mijn foutje jou weer een plaatsje opleverde :D

Deel Deze Pagina