Vaak zijn endurance races niet mijn ding maar vanavond ging het toch wel erg lekker! Kwalificatie was mijn tacktiek om het eerste rondje clean te houden en dat lukte en zorgde voor #3 . Het 2e rondje reed ik al snel dirty en was het focussen op ronde 3 en daar pakte ik toch nog 2 seconde waardoor ik weer op pole weg mocht
De race met een rollende start kon in al een aardig gat slaan met lawaai die elke bocht weer een stukje dichterbij kwam. En na het 2e rechte stuk wist die mij mooi uit te remmen en moest ik wel buitenom nemen. Lawaai had het tempo er meteen goed inziiten en liep snel uit. Wat stuivertje gewisseld met Surreal. Na de pitstop #3 plots achter Flavour die het tempo ook aan het opvoeren was. Toen de inhaalrace richting Lawaai gemaakt en dat lukte aardig al kon ik niet echt druk op #1 zetten maar Flavour & lawaai druk zien battlen. Laatste rondes door foutjes werd het nog spannend maar uiteindelijk een mooie plek 3. Gefeliciteerd Flavour!
Tijden waren snel en leuk te zien iedereen zijn eigen sector had maar ook hadden we alle verschillend onze snelle rondes hadden dat de Top 3 weer dichtbij elkaar bracht
Laatst bewerkt: 18 mrt 2014