1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja hij was er gister met FM4 wel bij dus alles is prima! Hopelijk is ie er volgende week hier ook weer bij idd. :)

2. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ga geen Endurance tune maken. De auto trekt mechanisch niet heel veel harder. Enige manier om hem echt harder te laten lopen is door de splitter en spoiler losser af te stellen, maar dan wordt het een snellere, onstabielere auto.

+ is het op deze manier lastiger om elkaar in te halen op de rechte stukken icm slipstreamen.

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ben vanavond helaas weer verhinderd (werk...)

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik lees net dat er weer een PREVIEW UPDATE klaar staat straks!!

Edit: ik zie in het Algemen/FAQ topic dat het geen partychat-update is. Het zou dus gewoon moeten werken.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    meld je gewoon af zou ik zeggen.

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    ? :confused:

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor de beta tests bedoel ik dan hehe! :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wilde net gaan kijken, Maar was te laat. :p

9. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Je hebt niet veel gemist, saaie race.

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hè, wat?! Ik sliep niet.... :)

11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  12. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zeker, wel lastig om echt in te halen, ook dichtbij blijven op hoge snelheid.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Vaak zijn endurance races niet mijn ding maar vanavond ging het toch wel erg lekker! Kwalificatie was mijn tacktiek om het eerste rondje clean te houden en dat lukte en zorgde voor #3 . Het 2e rondje reed ik al snel dirty en was het focussen op ronde 3 en daar pakte ik toch nog 2 seconde waardoor ik weer op pole weg mocht :D

De race met een rollende start kon in al een aardig gat slaan met lawaai die elke bocht weer een stukje dichterbij kwam. En na het 2e rechte stuk wist die mij mooi uit te remmen en moest ik wel buitenom nemen. Lawaai had het tempo er meteen goed inziiten en liep snel uit. Wat stuivertje gewisseld met Surreal. Na de pitstop #3 plots achter Flavour die het tempo ook aan het opvoeren was. Toen de inhaalrace richting Lawaai gemaakt en dat lukte aardig al kon ik niet echt druk op #1 zetten maar Flavour & lawaai druk zien battlen. Laatste rondes door foutjes werd het nog spannend maar uiteindelijk een mooie plek 3. Gefeliciteerd Flavour!

Tijden waren snel en leuk te zien iedereen zijn eigen sector had maar ook hadden we alle verschillend onze snelle rondes hadden dat de Top 3 weer dichtbij elkaar bracht

Laatst bewerkt: 18 mrt 2014
  14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Was erg leuk inderdaad. Vooral na de 2e pitstops dus. En iedereen werd gewoon steeds sneller, nooit meegemaakt. Normaal kakt iedereen in tijdens de endurance races in FM4 maar ik vond dat het erg goed vol te houden was!

15. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Succesvolle race ditmaal.
    Kwalificatie clean tot een 2e plek gereden... scheelde erg weinig met de nummer 3 dus tevreden.
    Shoot-out als eerste geëindigd dus ook niet slecht. En dat allemaal dankzij flavour die niet clean gereden heeft in de kwalificatie :)

Tijdens de wedstrijd kon ik Divimus snel inhalen, was wat gewaagde move en ik kreeg de ruimte gelukkig, anders had ik de plek weer teruggegeven, maar op 1 of andere manier had ik een snelle eerste ronde en had ik gelijk een voorsprong te pakken, maar de race was lang dus ik maakte mij geen illusies.. Net voor de eerste pitstop maakte ik een fout in bocht 4 en lag er zomaar buiten, kon Divimus nog net voor me houden en dankzij een curb was ik ook zo weer weg bij hem :) maar ik was bang dat flavour gepit had en dus wel eens voor mij kon komen te staan, dus snel gepit en had gelukkig nog steeds een redelijke voorsprong. De voorsprong bleef tot het 2e pit window en in ronde 11 begon mijn vrouw tegen mij te praten en had ik ineens flavour vlak achter mij, kon nog wel even weg rijden, sommige delen was ik sneller blijkbaar want niet lang erna zat hij vlak achter mij en toen maakte ik 1 foutje in de 1e chicane op het rechte stuk en kon ik simpel ingehaald worden. Divimus zat toen ineens vlak achter mij... dus ik moest nog op gaan letten ook, ondanks geen briljante ronde's kwam ik toch weer dichtbij flavour... dat leverde een mooie inhaalactie op, maar dat was gewoon omdat ik te laat remde en de bocht uit vloog :D, einde race dacht ik, maar op 1 of andere manier vloog ik de ronde erna, lag ineens 1,7 seconde op mijn snelste tijd en zat in no-time weer op de bumper van flavour... maar ja daar achterop het circuit is inhalen erg lastig en met die hoge snelheden moest ik het voorzichtig aandoen... toch is 2e een mooi resultaat.

Tot volgende week :)

16. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik merkte al dat je elke bocht wel wat dichterbij kwam dus wist al eigenlijk dat ik het niet lang ging volhouden. Ik wist niet goed of ik nog voor je de bocht kon insnijden of dat je er al naast zat dus koos maar eieren voor mijn geld en gaf je de ruimte. Achteraf maar goed geweest want dat tempo van jou had ik op dat moment toch niet aangekund en had voor ons beide denk ik op foutjes geleid.

Surreal, jij zat er in het begin ook goed bij en dacht dat het tussen ons spannend ging worden maar was er wat gebeurd dat je zo weggezakt was van de top 3?

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [D]

P3 in kwali gehaald. Niet slecht. Top 3 zat op paar tienden van elkaar vandaan. Shoutout meen ik 2e geworden. In de race 4e.

FILPMJE!! Goed te zien is waar ik de mist in ging Divimus en zo de aansluiting grotendeels verloor met de top3. Leuk om te zien hoe Flavour zich naar voren werkt. Thumbs up. Aan de andere kant je inhaalactie op Lawaai (zie filmpje) is eigenlijk buiten de lijnen. Maar op 1 of andere manier mag het blijkbaar wel, want de Ruf remt totaal niet af. Lijkt me een foutje ingame, want je rijdt op een soort van gravel daar.

Ps: hoe plaats ik fotos van fm.net op de site?

https://onedrive.live.com/redir?res...47&authkey=!AKjXqbt0o3-F_og&ithint=video,.mp4

Laatst bewerkt: 19 mrt 2014
  18. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Nice, dank je. Zal zelf ook kijken of ik iets maken.
    Ik ging expres naar buiten, maar was niet te houden

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

19. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Achteraf blijk ik toch de grote winnaar te zijn, vandaag een zoon erbij gekregen!!!!

20. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Gefeliciteerd Ron! Uiteraard ook voor je vrouw en kids! Alles goed met moeder en zoon?

Deel Deze Pagina