1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Foto :)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [D]

Kortweg Uitermate Teleurstellende races gehad! Moet de replay nog bekijken maar het in de eerste paar bochten/ronden priegelwerk. Door 2 kleine dingetjes (mezelf?) compleet uit de race geraakt. Heat 1 vlak voorstart/finish in ronde 2 na tikkie met Lawaai stil gestaan op het gras. Heat 2 2x tikkie samen met Witteveen en weer dikke achterstand op nr.5.

Zoals gezegd moet ik de replay nog bekijken, vrees dat het mn eigen gretigheid was.

Maar 35 ronden praktisch alleen op dit circuit is echt so fucking boring....

Op naar Abu Dabi. Filmpje volgt nog. Nu eerst ManU tegen City kijken.

Ps: welke tune gebruikten jullie nou eigenlijk? En is het dan bij een volgende cup, in het verlengde van de vraag in de Rivals, niet handiger om een verplichte tune te gebruiken, en dus geen keuze?

Laatst bewerkt: 25 mrt 2014
  3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Is er geen verplichte tune voor iedereen dan? Dacht dat dat standaard was voor de XBWR cups.

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    In principe is het ook een verplichte tune. Enige verschill tussen stiff en soft is de ophanging die wat losser staat. Voor de rest is het identiek aan elkaar en heeft niemand voordeel aangezien iedereen dezelfde 2 tunes kan kiezen.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    ah, op die manier ;) Das idd een goede optie. Ik dacht dat Surrealistic bedoelde dat tunen helemaal vrijgegeven was.

6. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Niet mijn circuit, volgens mij heb ik surrealistisch aangetikt. Je zat schuin achter mij en bij de snelle combocht stuurde ik in, had niet verwacht dat je dat nog zat... Of zou blijven zitten... excuus daar nog voor, was ook niet leuk voor mij...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb genoten van gisteren!!! :) leukste race in tijden. ,et als op catalunya was de snelheid prima, maar waren de foutjes talrijk, waardoor ik tijdens de race van begin tot eind moest strijden om posities :):)

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb ook een leuke race gehad. Redelijk constant gereden met een paar kleine slippertjes. Ik merk wel dat ik soms iets te agressief met de auto om ga, te hard door de bochten smijten, te hard op het gas, daar verlies ik tijd mee. Ik heb het gevoel dat de banden te warm worden en dan wordt het glijden alleen maar erger. Gelukkig maakten Flavour en Tender ook wat fouten, en zo kon ik nog meekomen ook in heat 2 :+

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    [Running] [FM5] Porsche Mobil 1 Supercup [D]

Vandaag nog geen filmpje. One driveheeft kuren.

Heb trouwens mn tikkies met Lawaai in Heat 1 en Witteveen in Heat 2 nog eens bekeken. Met Lawaai en ik lijkt het eerder mn gretigheid te zijn. Betreft 2 tikjes. Eerste tikje stelt weinig voor. 2e tikje denk ik in een gaatje te duiken, Lawaai gaat zo te zien niet van de lijn af. Ik raak Lawaai rechtsachter en raak in een spin op het gras.

Heat 2 zal ik eens filmpjes van plaatsen. Aan de ene kant denk ik mijn gretigheid weer, aan de andere kan stuurt Witteveen net iets te fanatiek in/corrigeert wellicht iets te veel. Ik raak helaas weer achterop.

Zonde, ik had anders ook voorin mee kĂșnnen strijden. Niet dat ik hoge ogen zou hebben gegooid. Meen dat de top 3 1:28-ers reed. Ik kwam niet verder dan 1:29.5xx dirty.

@flavour: wil je de uitslag van de race op Le Mans eens verifieren? Ik meen dat ik 3e werd.... En anders kan hopelijk Divimus zich het beter herinneren dan ik nu :)

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  11. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Volgens mij was Divimus achter mij geeindigd, maar dat weet ik niet 100%, weet alleen dat ik met hem nog even gevochten heb. :D

12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    In de race was ik achter je, kwalificatie had ik laatste rondje pole gepakt

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hier mijn foto:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      802,4 KB
      Weergaven:
      19
  14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  15. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Is het plaatsen van een foto nou veranderd dat die in miniaturen komt? Of heb je dat zelf gedaan?

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als mod kan je bestanden uploaden. :p

17. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Surrealistic, filmpje had wel iets langer gemogen om een goede analyse te doen. Maar van wat ik zie kan hij jou daar nooit zien rijden... en hij pakt de binnenbocht, jij zit achter hem dus je had even moeten opletten... diegene die van achteren komt (zit) is verantwoordelijk... indien je er naast had gezeten dan had hij beter op moeten letten... hij heeft je nu waarschijnlijk niet eens gezien.

18. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Het moment van ernaast komen tot moment van insturen door Witteveen is een heel korte periode. Op het moment dat dat Witteveen denkt dat hij kan was het nog veilig. Het moment dat hij daadwerkelijk instuurt zit je er plots naast, zo snel ging het. Zo snel kan niemand reageren denk ik.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Bedankt voor de reacties. Kan me er prima in vinden. No hard feelings.

heb gisteren nog ff op Abu Dabi geoefend..... =( Niet mijn circuit. ....

20. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23

Deel Deze Pagina