1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik werd gewoon uit de Spa-lobby gegooid plots... vlak voor m'n eerste vliegende ronde. Bedtijd!
    Leuke races gehad! :) Bedantk!
     
  2. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik hier ook, filmpje gemaakt van dat ik Tender net miste in heat 1... was echt close.
    + paar inhaal acties en het einde waar Surreal even van baalde denk ik maar zo... ik zat er naast en besloot m te laten staan, was denk ik geen verkeerde move (zie filmpje)
    Helaas zonder geluid... weet niet wat dat precies is...

    Filmpje komt later... is nog bezig met uplaoden.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb gevraagd of ze er effe naar willen kijken. Ik dacht aanvankelijk na de replay dat het mn eigen stomme schuld was, maar nog voor het rempunt stuur je imo onnodig op me in, terwijl de nieuwkomer daar ook al rijd. Ik kon dus onmogelijk je move ontwijken. Ik verlies daardoor een plek op jou.

    Tot in de Ardennen.
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoop dat het join-probleem eenmalig was, geen idee wat ik er aan zou kunnen doen.

    EDIT: Net ff met Flavour getest en kreeg nu wel invite en kwam in de lobby. Hopelijk lukt het volgende week wel weer, dan zal ik iig niet meer ff de lobby verlaten om een instelling te veranderen :p
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2014
  5. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23

    https://onedrive.live.com/redir?res...18&authkey=!ABMZmcwylkjgLhE&ithint=video,.mp4

    Kijk allen maar even :)
     
  6. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik zal het stukje vanavond ff filmen, maar dan vanachter jouw auto en niet van opzij. Dan ziet het er weer anders uit. En besides, we horen wel wat onze FIA er van vindt. No hard feelings verder hoor. maar het "beetje balen" was simpelweg "enorm k#t". Draai het eens om: ik had jou aangetikt en het kost je uiteindelijk 2 plaatsen.... ;-)
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik snap het zeker, genoeg momentjes meegemaakt, het was krap maar volgens mij deed ik niet zoveel verkeerd. Ik zat naast je en probeerde je zeker niet te raken, remde gewoon aan de binnenkant en toen raakte wij elkaar lichtjes en daardoor nog een keer in de bocht toen jij wilde insturen. Vond het wel lastig om de rondes daarvoor je in te halen... kon geen goed moment vinden ook al was ik sneller.
    Edit, we gaan het horen van de FIA :p

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ^ Wordt naar gekeken.

    Waren leuke races gister. Wel lastig krap baantje om met elkaar te racen, maar het ging erg goed met zo'n 5 man in de openingsfase van heat 2!

    Tijdens de oefensessie reed ik met de zachte setup omdat ik dacht dat de auto in de slingerbochten veel in zijn ophanging zou leunen. Toen bedacht ik met dat de snelheid op het bochtige Bathurst hoger lagen met de harde setup.

    Met de kwalificatie dus toch gekozen voor de harde setup. En dat was een goede keuze. Met een 1:26.1 was ik zo'n 3 tienden sneller dan de Tendermachine, die met een zachte tune zijn kwalificatie aflegde. 3 keer zat ik op een rondje van een 1:25.6 maar die rondes reed ik slordig uit.

    Heat 1 mocht ik zo van pole starten. Na een aantal herstarts heb ik een aantal rondes kunnen blijven leiden totdat ik met een klein foutje mijn plekje verloor aan Tender, die stevig aan het duwen was. Rondje 6 reed ik de pit in en toen Tender 2 rondes daarna zijn pit uitkwam zat ik vlak achter zijn bumper. Vanaf dat moment verloor ik elk rondje ongeveer 1 seconde. Het bleek dat ik 6% van mijn motor heb verbrand bij het aan remmen van, ik denk, de bocht naar links in zijn 3 na het lange rechte stuk.

    Heat 2 was vooral in de beginfase erg leuk. De hele top 6 bleef erg dicht bij elkaar rijden en dat was leuk en spannend. De race was 20 rondes lang maar toch koos ik voor een vroege pit om een vrije baan te creƫren. Helaas pushte ik harder dan dat ik kon rijden en reed daardoor af en toe slordig. In de slotfase vloog ik er nog hard af, net in de bandenstapel! Gigantisch geluk gehad dat ik daar geen schade op liep, maar Surrealistic en zijn volgers kwamen nog wel dichtbij.

    [yt]6NBde8f3Ry0[/yt]

    Ik dacht eerst nog van, ooh dat ga ik nog redden! Toch niet. :+


    Tip! gebruik de youtube app om daar je filmpjes te uploaden. Sneller, betere kwaliteit (met geluid :+) en het laad hier op mijn pc normaal. Onedrive laad hier super sloom altijd.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  9. loenzige

    loenzige New Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verslag en lekkere glijder en klap :)

    Hoe krijg je die leuke film zo ge-edit en op YouTube? Moet ik toch maar eens uit gaan zoeken.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Upload studio heet de app voor editing
     
  11. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Mooi om te zien dat je ook pas echt gaat glijden op het moment dat je gaat remmen (tenminste zo lijkt het van buiten), denk dat als je had bijgeschakeld en alleen gestuurd had je het misschien wel had gered.
     
  12. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Dat denk ik niet, hier trekt het gras je terug...

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Kijk maar eens op 24 sec. volgens mij glijd hij dan pas hard of harder richting de muur.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het is idd zo dat het gras gigantisch aan je auto trekt, Echt veel meer als in 4. als je er met een wiel in zit moet je vol de andere kant sturen om er uit te komen. Maar door mijn snelheid en het feit dat het al in een bocht was kwam ik er niet uit voordat mijn andere wielen er ook in kwamen. :p Had gewoon eerder moeten sturen. Dacht dat de auto voor dat ik het gras in kwam al aan het glijden was naar rechts, daarom liet ik het stuur eerst nog los. Toen zat ik veel meer naar links dan ik dacht en boem.
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  15. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Laatst bewerkt: 16 apr 2014
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Helaas is het dus een marketplace voor DLC's . Had gehoopt op een storefront zoals we dat in FM4 kennen
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoals ik al zei tijdje terug. :p jammer maarja alle storefront functies zijn er wel gewoon.
     
  18. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Mn user is unlocked, Ignore 'Loenzige' dus maar vanaf nu, beheerders van het forum hebben mijn originele user kunnen unlocken dus.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

Deel Deze Pagina