1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Porsche Mobil 1 Supercup [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 15 jan 2014.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Zal wel even wennen worden nu in de Eau Rouge niet af te snijden. Of word die vrijgegeven :D?
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Das dat ding als je omhoog het bos in rijdt vlak na de start waar Tender zo mooi rechtdoor over de curbs rijdt? :+
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Eau Rouge is vrij. Bespaart weer hoop gedoe want iedereen is nu een lijn gewent.
     
  4. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja die ja :+

    EDIT : Hoe zit het met de groene uitloopvlakken? Mogen die wel gebruikt worden? :D
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Even omhoog kicken zodat mijn edit nog gezien & beantwoord word :+
     
  6. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zie alle groene vlakken als asfalt. De game rekent het goed en ook daar mochten we met de rivals challenge rijden. Dus zolang de game het clean rekent (zie bijvoorbeeld filmpje van tender) reken ik het goed. :)
     
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Het bruin/geel heeft moeten wijken voor een nieuwe kleurencombi.
    [​IMG]

    Livestreams:
    Ron D Core:

    [twitch]Ron076[/twitch]

    Novacaine:

    [twitch]Novacainenl[/twitch]

    Flavourlicious:

    [twitch]Flavourlicious[/twitch]
     
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
  8. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Gefeliciteerd Flavour met het kampioenschap en nog het winnen van heat 2 :D!

    Weet niet wat het zo ineens is maar hoorde dat ik veel lag had. Om jullie race hierdoor niet te laten verknallen maar aan de kant gezet. Helaas kwam ik er daarna ook niet meer in. Was de race waar ik het meeste naar uit keek :mad:

    Flavour ook bedankt voor het organiseren ;).
     
  9. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    We zagen je nog wel in de lobby... dus hickup van Live oid.

    Niet mijn baan gezien de wat trage tijden van mij... maar dankzij een paar redelijke ronde's toch nog op de 3e plaats gekwalificeerd (Flavour was dirty), in de shoot-out was ik dirty dus 5e?
    Heat 1 ging redelijk, was niet snel genoeg om iets van betekenis uit te voeren... maar dankzij de foutjes van (Nova - Pitmuur; Tender - Echte muur & Flavour - ook echte muur) was ik opeens, 2 ronde's voor het einde, eerste... dus hoppa GOUD :D

    Heat 2 achteraan begonnen, maar dankzij wat botsingen kon ik redelijk snel naar de 4e plek rijden, maar kon nova niet bijhouden... tender had wat pech met zijn controller dus die was opeens achter mij, maar door foutje (zat echt niet op te letten) was hij mij voorbij en kon hem ook niet bijhouden... leuke avond, maar niet echt strijd kunnen leveren :mad:.

    Leuke competitie en op naar de Clio's :D
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zoals ik al aangegeven had was ik er niet bij vanavond. Wel jammer dat het nou net op Spa moest zijn! Ik vond de compo erg leuk, met wisselende prestaties van mijn kant. Ik heb eigenlijk altijd wel plezier gehad in het racen, het boeit mij ook vrij weinig of ik nou om de 5e of de 1e plek moet strijden :+. Ik ga mijn best doen om er weer elke week bij te zijn bij de Clio cup!

    Nu eerst nog een paint zien te maken!
     
  11. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Congrats met het kampioenschap Flavourlicious!!!!!
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik heb een heel klein stukje meegekeken met Flavour en die reed toen in 1 ronde van de 6e naar de 2e plek. Ook door foutjes van anderen, dat was wel mooi om onboard mee te maken.
     
  13. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ja die streams zijn leuk om te volgen! Ik heb flavour in Heat 1 nog even hard de muur in zien gaan op een heel raar punt :+ Was goed te zien wat gras doet in FM5 als je daar in komt.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeah kampioen! :D Beetje geluk dat Tender 2 races heeft gemist, maar ik voelde me wel goed in de auto. Porsche zal zeker wel terug komen binnenkort. :)

    Video verslag van mijn avond:

    @0:05 - Hoe ik 3 seconden te kort kwam om een cleane ronde neer te zetten tijdens de kwalificatie. Was zo te zien niet snel geweest, maar had nu alleen maar Dirty rondjes dus laatste startplek heat 1.

    @0:23 - Inhaal move op Surrealistic voor plek 4. - Heat 1

    @0:52 - Novacaine crashed tegen de pit muur. Ghostrider style. - Heat 1

    @1:15 - Net aan lawaai voorbij tijdens zijn pit stop. - Heat 1

    @1:30 - Harde crash in de muur. Door foutjes van 2 anderen stond ik aan kop. Maar in de ena laatste ronde gooi ik plek 1 weg door een strook gras te pakken en de auto zijwaards de banden in te gooien. Plekje 3 is gelukkig ook goed. :) - Heat 1

    @2:10 - Voorbeeld van hoe je met geduld en een beetje geluk plekken kan winnen. van 6 naar 2 in 1 minuut. - Heat 2

    @3:25 - Voor degenen die er na de races niet meer bij waren. Ik kijk naar wat auto's om een GT4 cup te maken voor ergens na de zomer. Mogelijk kan de Porsche terug keren. Hier is de Lotu te zien die al een aardige tune heeft.

    [yt]AlSMMW7LyEk[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  15. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Mmm, Nice congrats!!!

    Wel apart, je rijdt 1 cup met controler en wordt meteen champion!:b:
     
  16. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zoals je ziet doet gras dus heel veel met je in FM5. Ik verlies net genoeg snelheid zodat Flavour me idd zo voorbij kan. Anders was de move niet gelukt. na even gas los te laten voor Eau Rouge kun je volgas omhoog. Heeft dan ook weinig zin om te blokken als de snelheid toch hoger is.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Drijfgras is het!

    Iedereen bedankt voor de deelname. :b: Ondanks de missende features bewijst Forza 5 zich een prima platform te zijn voor XBWRacing! Op naar de Clio! :)

    Spa uitslag en final standings:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2014
  18. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Volgens mij een foutje in je plaatje... in heat 2 was jij op 1 en tender op 3, dacht ik.
     
  19. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmm had het gefixt, maar waarschijnlijk na de export. Totaal standings klopt wel als het goed is. Zal het ff fixen thanks. :)
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gefeliciteerd Flavour!!!
     

Deel Deze Pagina