Oeh, ik had gisteren een snellere tijd staan dan mijn huidige tijd (mm teveel buiten de baan = bah) maar dit wordt wel heel lastig. Maargoed, ik ga mijn best doen
Moet nog standings van V8 competitie doen maar heb het druk met alles! Zal ook maar eens een rondje rijden ter chillingtijd. (wat ik blijkbaar al had gedaan zonder dat ik het wist want er staat een tijd. )
Bah, ik erger me dood aan die ghost van B Tender. Ik krijg die 3e bocht maar niet zo soepel voor elkaar . Mijn eigen tijd toch nog kunnen verbeteren, maar ik ben niet tevreden als ik niet in de 50 kom. (49 zou ook leuk zijn natuurlijk ).
Pffff. Ik ben blij als ik de 1:54.xx ga halen. Deze week weinig tijd om te oefenen, maar ga zeker m'n best doen. Sent from beyond.
Ik gebruikte de oude ghost van tender en nu die van jou. De eerste 3 tot 4 bochten bleef ik bij met handm schakelen, zonder clutch. Daar zit jouw winst idd nog. Ik hoop vanavond nog wat te rijden, met clutch. Ben benieuwd.
Ik heb een beetje geƫxperimenteerd met de gameDVR: best tevreden met het resultaat! M'n rondje op Indianapolis als onderwerp gebruikt: http://sdrv.ms/1cz01hA