Potdikkie, het heeft me een paar uur gekost, maar ik heb er een 49iger uitgeperst!
Speciaal voor Ron:
[yt]6MlHkCetgKg[/yt]
Misschien heb je er nog wat aan, de laatste paar uurtjes op zondag! Enne, ja je ziet het goed, 120 rondes! Kleine uitleg om me iets minder verslaafd te laten lijken: ik heb de Xbox vanmiddag aangezet, en af en toe een paar rondjes gereden, zonder af te sluiten .
Ik ben er van overtuigd dat ik sneller had gekund om net de 48 aan te tikken, maar ik hield me toch een klein beetje in op dat laatste stuk. Het moment op de brug waar je de tussenstand ziet tot aan de laatste bocht op dat smalle 'zigzag' stuk is slecht voor mijn hart .
Dit is mijn laatste tijd, ik heb het wel gehad met de auto en de baan. Er is zoveel ruimte voor verbetering, en deze ronde was ook nog lang niet perfect. De baan is zo lastig en de auto heeft gewoon teveel power. Waar ik de ene snelle ronde tijd win in sector 1, en verlies maak in sector 2, is het de andere ronde precies andersom. Het lukt mij gewoon niet om die ene 'Perfecte' ronde neer te zetten zonder fouten. Je ziet in het filmpje ook dat de ghost een stuk op me voorloopt in de eerste sector, soms ben ik sneller, vaak is hij sneller.
Laatst bewerkt: 26 jan 2014