1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In de eerdere rondes die ik daar al gereden heb verlies ik ook de meeste tijd bij die brug. Niet alleen de auto wordt daar nerveus, ik ook, ik of te snel, of te voorzichtig. De enkele keer dat ik er snel doorheen kwam, knalde ik te hard over de curbs heen om vervolgens de controle te verliezen en de vangrail te rammen :+

Ik zal morgen of overmorgen ook weer eens aan de slag gaan, weinig tijd gehad deze week :+

2. x Scream2Late x

x Scream2Late x New Member

Leuk Bevonden:
    0
    1ste poging 12rondes 1:55:5 na de brug rem ik niet 1x 1:53 dirty net te veel laten glijden

3. Bassio

Bassio Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren ook even de eerste laps gedaan. Uiteindelijk tot een 1:53.2 gekomen. Vandaag nog maar even wat rondjes op de klok zetten. Ik heb mijn doel gezet op 1:51.xxx

4. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ook, 1:53:8, leuke uitdaging deze x

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

5. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Vanavond volle bak er tegen aan, vind het een toffe callenge en ga voor 1:54.xxx

Sent from Praag driving A McLaren.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff dirty 52.1 door een tikje tegen de muur.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Lastig om clean te blijven hier vind ik. Zaterdag ga ik knallen!:)

8. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Is er iemand die z'n snelle ronde wil opnemen met de DVR? Ik ben nieuwsgierig naar de snelheid en de versnellingen in de laatste sectie.

9. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hmmzz heb je eindelijk een 51.5, rijdt je daarna een 50:5 op de laatste sector (:D) om hem vervolgens in de muur te plaatsen. (:mad:)

Kan morgen wel filmpje maken.

edit: oeh ik ben wel de enige zonder assists! :cool:

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik zal hem aanzetten vanavond, maar ik kan niet beloven dat ik gelijk een snelle tijd ga neerzetten :+

11. Ron76

Leuk Bevonden:
    144

Hele top rijd met TCS aan. ;)

12. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Power teveel dus zonder tcs zal niet sneller zijn, maar wel knap van je.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

13. Bassio

Bassio Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Vanmiddag een 1:50.6 gereden. Kan nu wel zeggen dat ik in de 1:49 kan komen, moet alleen nog kijken wanneer ik tijd heb.

Tender, ik heb ook nog even een tijd op de eerste track gezet, wil jij die in het schema verwerken? Ben ik ook van die nare 05:00.00 af..

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik dacht, eerst even zonder TCS proberen, toen kwam ik er weer achter hoe onhandelbaar dit kreng is. De hele top rijdt met TCS aan, dus dan doe ik dat ook maar :+.

Fijn trouwens, na +- 8 rondes zijn de banden versleten? Hoewel ze maar 20% beschadigd zijn, zijn ze oranje en lijkt mijn auto alle kanten op te glijden (maar dat kan ook tussen mijn oren zitten :+).

Edit:

Ik had vanavond een helder moment! Laat ik de schade eens uitzetten, dan ben ik van al dat gedoe af! Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb zeg :+. Die 10% extra inkomsten kunnen me gestolen worden.

Laatst bewerkt: 25 jan 2014
  15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    *dubbel post, forum deed raar!*

Laatst bewerkt: 24 jan 2014
  16. Bassio

Bassio Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Doel gehaald, 1:49.915. zit nog meer in, maar geen zin meer om nog 30 rondjes te rijden..

17. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Geen tijd meer ;(

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Potdikkie, het heeft me een paar uur gekost, maar ik heb er een 49iger uitgeperst!

Speciaal voor Ron:

[yt]6MlHkCetgKg[/yt]

Misschien heb je er nog wat aan, de laatste paar uurtjes op zondag! Enne, ja je ziet het goed, 120 rondes! Kleine uitleg om me iets minder verslaafd te laten lijken: ik heb de Xbox vanmiddag aangezet, en af en toe een paar rondjes gereden, zonder af te sluiten :+.

Ik ben er van overtuigd dat ik sneller had gekund om net de 48 aan te tikken, maar ik hield me toch een klein beetje in op dat laatste stuk. Het moment op de brug waar je de tussenstand ziet tot aan de laatste bocht op dat smalle 'zigzag' stuk is slecht voor mijn hart :+.

Dit is mijn laatste tijd, ik heb het wel gehad met de auto en de baan. Er is zoveel ruimte voor verbetering, en deze ronde was ook nog lang niet perfect. De baan is zo lastig en de auto heeft gewoon teveel power. Waar ik de ene snelle ronde tijd win in sector 1, en verlies maak in sector 2, is het de andere ronde precies andersom. Het lukt mij gewoon niet om die ene 'Perfecte' ronde neer te zetten zonder fouten. Je ziet in het filmpje ook dat de ghost een stuk op me voorloopt in de eerste sector, soms ben ik sneller, vaak is hij sneller.

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  19. Ron76

Leuk Bevonden:
    144
    Wow thanks Iced, ik hoop dat ik nog (nuchter) gebruik kan maken van je filmpje. Bij elke challenge groeit iig m'n zelfvertrouwen met een paar seconde, nu alleen nog alles waar maken.

Edit: WTF die laatste sectie, echt snel!!!!!

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat een heerljke ronde Icedfire! Gisterenavond was ik helaas bekaf, hele dag verhuisd, dus van hotlappen kwam niks meer, maar vandaag ga ik een poging wagen :)
    Tussenstand:
    Zal ik doen!

EDIT:
    Wat een belachelijk snelle laatste sector Icedfire!! Ongelofelijk. Tot de laatste sector blijf ik je nog net voor als alles meezit, maar vanaf het eind van de brug ben ik reddeloos verloren..

Deel Deze Pagina