1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    1:57.380

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

Laatst bewerkt: 26 jan 2014
  3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry icedfire...

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff nou 50.2 ik hou het voor gezien.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Er heeft nog nooit zoweing tussen de #1 en #2 gezeten geloof ik! Moest echt tot het uiterste dit keer!

AZT B Tender (geel) vs IcedFire (oranje)

De volgende challenge is "Ariel Atom Attack" (Abu Dabi)

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Oh nee he, je kon het gewoon niet laten he? Knappe tijd, scheelt erg weinig, met zo'n minimaal verschil kan ik best leven :9

Hoewel zo'n gouden beker ook wel eens leuk was geweest :+. Aja, dan moet ik maar wat harder rijden.

Helaas heb ik nog traumas van de Ariel Atom, als ik het me goed herinner is dat die bak die steeds tractie verliest als je ook maar iets remt in een bocht toch? Aan de andere kant... Ik had toen ook de grootste moeite om een 1.56:xx neer te zetten in de P1 :+. We zullen zien wat er gaat gebeuren!

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nope, kon het niet laten... Zo'n tijd boven me, daar ga ik graag toch nog eventjes onder als het kan! Gouden bekers krijg je niet cadeau, wat dat betreft is het des te zoeter als het binnenkort, misschien deze week al, lukt:b: In het filmpje leken we soms welhaast een kopie van elkaar, deze week zat er écht heel weinig tussen.

EDIT:
    Merk op dat Bassio, met z'n tijd op Indianapolis, inmiddels 3e staat in het tijdklassement!

8. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Etro en ik hebben ook een tijd staan op de eerste track...wil je dat ook even aanpassen :)

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Neem ik mee in updatevan volgende week!
    aanvullend: ik deed t niet expres, paszo laat.. Drukke week gehad en dit was de eerste kans dat ik er rcht voor kon zitten (eat met jou tijd ook wel nodig was!)

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Haha, al deed je het met opzet zo laat, dat maakt mij helemaal niks uit hoor! Uiteindelijk wint de persoon die de snelste ronde zet, of dat nou zondag om 18:59 is of om 19:01.

Ik weet zeker dat ik een snellere tijd neer kan zetten, maar van alle rondes waar ik tot aan de brug sneller was, verpeste ik het weer op het laatste stuk. Dat is het grootste probleem op Prague, rem iets te laat die eerste bocht in en je komt nergens meer goed uit. Rem te hard en je raakt de binnenkant van de bocht of je bent gewoon te traag.

Ik denk dat het voor jouw ook geen probleem zou zijn om een snellere tijd te noteren. Je moet alleen vele rondes rijden en net die ene 'foutloze' ronde te pakken krijgen.

Ik ga trouwens zeker geen nieuwe tijd proberen te noteren, ik heb het wel gehad met de baan en de auto. De enige tijd die ik misschien nog wil verbeteren is die in de Holden, die 2 seconden doet me pijn :+. Voor nu gaan we eerst met de Ariel Atom aan de slag natuurlijk!

11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Krijg je nog bonuspunten voor steevast op dezelfde plaats te eindigen? :)

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  13. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Lastig om geen wheelspin te krijgen/niet te slippen.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Uhu, klopt. Ik heb TSC daarom aangezet (eigenlijk omdat alle toptijden het aan hebben staan).

Waar bij Praag de laatste bochten heel lastig zijn, vind ik hier de flauwere bochten 2 en 3 juist het lastigst. Wel fijn dat ze vóór op het circuit zijn, dan kun je rewinden als je ze verprutst. Ik merk voor mezelf dat de auto was stabieler door die bochten gaat wannneer je voorzichtig gas blijft geven (eigenlijk zoals bij sommige bochten laatst op bathurst).

Ik ben erover aan het denken om de laatste spec-challenge nog even te parkeren. R1 is misschien wat teveel van het goede nu. Kan goed dat de volgende challegne een 'open' challeneg wordt, B-class ofzo.:thumbs:
    EDIT:
    mooie tijd divimus! :thumbs:

Laatst bewerkt: 27 jan 2014
  15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat was wat ik bedoelde toen ik zei dat de auto begon te glijden, ik dacht dat dat tijdens het remmen was, maar goed, het is ook alweer een tijdje geleden dat ik mijn tijd neergezet heb :+

16. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm had geen tijd meer afgelopen week, maar zie dat ik toch nog 9de ben geworden.

Had ik niet verwacht eigenlijk :p

17. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Was ook niet mijn bedoeling :D
    Ik had ook geen tijd, althans niet nuchter iig. Had wat feestjes waar ik naar toe moest. :)

Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.

18. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Challenge die me aanspreekt ^^

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    ff spammen voor FM4 super GT cup

Als je XBWR-clublid bent met FM5 in jouw Xbox ONE maar ook nog FM4 en een oude XB360 en wil racen (clean & fair) met de andere XBWR clubleden die nog geen FM5 hebben, denk dan hier aan.
    Test jouw raceskills in de XBWR FM4 Super GT cup, ff wat anders dan hotlappen in de Rivals-mode.:b:
    Voor meer info zie de Super GT topic O.P.

Start van de FM4 XBWR Super GT try-outs zal a.s. woensdagavond 29 januari 2014 ongeveer om 19.45 uur zijn. Asjemenou of ik openen een lobby.

Laatst bewerkt: 29 jan 2014
  20. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Forza 5.. is het de moeite waard jongens?

Nog steeds geen next-gen console en kwam even langs dit topic om te kijken. Ik mis jullie :+

Deel Deze Pagina