Het is het alleen waard als je ook andere next gen titels wilt halen. Anders zou ik lekker wachten tot een aanbieding ofzo.
Eens. Het is zeker een goede game, maar als het de enige game is die je hebt dan gaat het snel vervelen.
Ligt eraan hoe verslaafd je bent..... Ik heb de 360 verkocht samen met games etc. Van dat geld kocht ik de One met FM5. In q3/q4 komt als het goed is Project CARS naar de One. Ik vermaak me prima tot die tijd. FIFA14 zat er bij. Speel het amper! Bijna dagelijks FM5 knallen. Zeker nu met de Rivals. Ik ben iig erg blij met mn One.
Eindelijk een tijd in de 1:59 gereden Vooral sector 1 is lastig door de vele langzame bochten. Sent from my iPhone using Tapatalk
Het ergste vind ik dat ik steeds die laatste stukken voordat je het rechte stuk opgaat verpest. Dat is net het punt dat je niet meer terug kan rewinden naar de finish
2:02.250. Ik ben verbaasd over m'n eigen tijd Ging echt lekker gisteren, voor mijn doen dan. Ik hoop dat ik nog in de 2:01.xxx kan komen. Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
Ff spammen voor Aston Martin Cup Als je XBWR-clublid bent met FM5 in jouw Xbox ONE, maar ook nog FM4 en een oude xbox 360 en wil racen (clean & fair) met de andere XBWR clubleden die nog geen FM5 hebben, denk dan hier aan. Meld je aan voor de XBWR FM4 GoPro V12 Aston Martin Cup Wat anders dan hotlappen in de Rivals-mode Voor meer info zie de OP van dat topic. Check je PM even
Lekker blijven spammen hier voor FM4. Je zou ook een XBone kunnen kopen en FM5 gaan spelen. Wat betreft Rivals zou er een lage 1:59 in moeten zitten, maar een foutloos rondje is lastig met deze wagen.
Xbox one staat niet op nummer 1 prioriteit om te kopen We zoeken gewoon nog mensen die het leuk vinden om het te doen
Zo eerst maar eens mijn xbox live verlengen dies vannacht afgelopen. En dan morgen weer verder. Ik zie dat Tender de 1.56 al is ingedoken. Dat moet mij ook wel lukken. Misschien vanavond nog een paar rondjes rijden. Wel grappig dat je nu niemand meer hoort klagen over de auto. Terwijl dit ook niet 1 van de meest handelbare auto is.
Iedereen zal zo langzamerhand wel aan de handeling van de auto's gewend zijn, ik vond het een behoorlijk verschil met FM4 en moest er echt aan wennen. Sent from Yas Marina driving A Ariel Atom.
Bji de overgang avn FM2 naar FM3 en naar FM4 vond ik de handling steeds op elkaar blijven lijken, een langzame evolutie, maar FM5 voelt voor mij echt radicaal anders (beter).