Bleh, mijn tijd kunnen verbeteren. Natuurlijk was ik aan het richten op een lage 1:56.xxx , maar voor nu doen moet ik het doen met een lage 1:57.xxx. Helaas wel enkele dirty 1:56.xxx geregen, ik heb het gevoel dat de baan niet helemaal lekker ingedeeld is wat betreft het dirty worden van je tijd. Soms zit ik echt nog met 2 wielen op de baan en dan wordt de tijd dirty. Op andere stukken rij je met 4 wielen naast de baan en er is niks aan de hand. Maar goed, als ik morgen nog wat tijd kan vinden doe ik nog wat rondjes
Ik denk dat de top 3 wel in de 1:56, misschien een hele hoge 1:55 kan rijden. Ik ga vanavond en morgen ook nog even aan de slag. Baan is wel apart inderdaad. Soms mag je met bijna 4 wielen afsnijden, maar bovenop de langzame rechts links combinatie na het tweede lange rechte stuk mag je bijna niets afsnijden aan de linkerkant...
vanmiddag een 1:56:286 neergezet. Kan zeker in de 1:55, maar had verder geen tijd meer om verder te gaan. Ic3DFire is inmiddels al op een 1:56:3 gekomen, dus ik verwacht dat hij nog wel naar de 1:55 gaat.... Stiekum hoop ik dat ik 1st kan blijven, maar daarvoor was het rondje, met name het begin, niet goed genoeg...
Nee! Het is me niet gelukt. Ik heb mezelf overtroffen in dat laatste gedeelte in mijn snelle ronde. Ik kan tot 0.600 winnen voor de laatste sector (het gedeelte na het 2e rechte stuk) maar vanaf dat punt verlies ik tijd (een seconde). Misschien dat ik het nog had kunnen verbeteren, maar voor 19:00 is me niet gelukt . Gefeliciteerd! Nu snel door naar de volgende auto, hopelijk iets stabieler over de curbs dan de Ariel Atom
Pff snelste tijd die ik gereden heb is 1.55 7xx helaas wel dirty. Verder kreeg ik vandaag niet echt het gevoel in de auto. Wel me tijd met een paar tiende verbeterd. Ach ja de eeuwige 4e Hele nette tijden heren.
Pfffoei, ben ik best blij mee. Ik denk dat we alle drie wel in de 1:55 hadden kunnen rijden. Ik vond dit echt een challenge die bij mij paste. Misschien wel omdat het een echt circuit is. Daar hou ik wel van... Ben blij dat Tender nu een keer niet eerste is
Zie post #434. Niet de volgende spec. challenge dus... Misschien iets met een verplichte tune?? Awaiting challenge.
Sorry, was vanvond om 1900 niet in de gelegenheid om de nieuwe wedstrijd aan te kondigen, maar hier is hij dan: De volgende challenge zal zijn: B Class @ Le Mans Bugatti Circuit Een open challenge: Het draait om de snelste tijd op het Bugatti Circuit van Le Mans. Je mag elke auto gebruiken, zolang hij maar B-klasse is! Veel succes allemaal! Bovendien felicitaties aan Bassio voor deze knappe overwinning!
Eerste paar laps gedaan. Good old NSX van stal gehaald. The sheriff is watching you.... Daarna de Delta S4 gekozen, momenteel 1 op de Lb. Met de juiste tune heerlijk bakkie. Ga daar nog wat meer mee aan de slag. Ben benieuwd naar jullie keuzes.....
Sorry voor de vertraging!! Drukdrukdruk.. Bassio gaat er knap met het goud vandaar!! Gefeliciteerd! @ Lawaai/etro: zoals beloofd jullie MX5-tijd meegenomen