Je hebt m Novacaine!! _0_ Congrats. Ik zat om 18:59 nog in een heel lekker rondje (2:17,9, dirty) maar maakte m dus dirty op het eind. Volgende challenge: R-Class @ Road America West ALT (let op welke variant we rijden!!)
Auw, 2 plekken nog even verloren . Goed gedaan mannen, volgende keer maar wat langer blijven rijden. Ik heb zelf ook een lagere 1:18.xxx gereden (ik durf niet te zeggen 1:17.xxx, want ik weet het niet zeker), maar ook dirty helaas. Het ergste is dat het mijn eigen domme onnodige fout was. Net iets buiten de baan sturen en weg tijd!
Jep, dat issem. Wat een ongelofelijk spannende ontknoping trouwens zeg, met een top3 die het laatste kwartier nog helemaal is omgeschud!
Is het trouwens een idee om dat tijdstip van 19u te vervroegen? Vind het een waardeloos tijdstip. Heb je, net als iced, een dikke tijd gereden, gaat men de laatste paar tellen rond etenstijd nog eroverheen. Kans om te verbeteren heb je dan niet mee. Mijn voorstel, eindtijd 17u.
Blijft toch hetzelfde? Als je er op uit bent om het in de laatste minuten te gooien maakt het niet uit welke tijd je neemt..
Als iets goed moet gebeuren, moet je het zelf doen. Goed idee, kunnen we zondag meteen een nieuwe tijd neer zetten.
Een stuk of 15 dirty rondjes gereden vandaag. Laat maar lekker zitten dan. En zaterdag 23:59 is wel iets eerlijker inderdaad. Sommigen kunnen tot het laatste moment door stampen en anderen niet. Zo'n late deadline komt iedereen wel goed uit lijkt me.
Surreal dat had ik ook een paar weken terug. Maar opzich maakt het mij niets uit wanneer die eindtijd is, je zal altijd zien dat er mensen op het laatste moment dikke tijden gaan rijden. Misschien een idee om dit soort dingen tegen te gaan een Time Attack competitie te organiseren. Dus een ghost race, maar dan om de snelste tijd en in 30 min tijd ofzo?
Kan ook. Het is in ieder geval niet bedoeld tegen de top 3 van deze week hoor, het is heel algemeen bedoeld.