Zit nu op een 1:16.351. Ik kan de 1:15 in wamt ik maak vaak 3 tienden goed verdeeld over de baan, maar het fietspad is niet altijd even snel.
Ik gaat eens ff kijkjen of ik ze ook kan vinden. Dit heb ik als tussenstand nu staan. Ik heb niet iedereen als friend, dus als je er niet tussen staat geen zorgen maken.
Ongelofelijk dat een tune, die ogenschijnlijk exact gelijk is, toch nog zo kan verschillen. Dacht echt dat ik mijn tijd niet meer ging verbeteren, maar nu ca 6 tienden eraf gehaald. Evt nog verbeteren of toch weer andere tune gebruiken. Hoop ook onder de 1.16 te duiken maar dat gaat echt lastig worden voor me
Ik Tune niet zelf. Maar als je wil zoek ik ze vanavond wel ff op en stuur je de naam van de maker wel ff door. Heb er een stuk of 4 gedownload.
Had zelf ook een paar tunes gedownload, maar daar mee kom ik niet onder de 1:20.xxx. Ik moet toch wel onder de 1:19.00 kunnen komen lijkt mij!
Ik ben bezig met mn eigen tune, écht hard gaat hij nog niet maar ik wil nog een paar aanpassingen aanbrengen en testen voor ik m in de prullenbak gooi. Denk dat hij uiteindelijk wel snel gaat worden! Vanavond n,poging wagen!
Zo gezegd, zo gedaan Paar rondjes gereden, en hij was veel te log vond ik. Setup aangepast, paar rondjes gereden en hij was juist te springerig. Nog een paar dingetjes getweaked en 4 rondjes later reed ik 1:15.2 https://onedrive.live.com/redir?resid=B46B6D2F3230F199!573&authkey=!ADBxZf_fvX59bpw&ithint=video%2c.mp4 Wat voor mij ten slotte de sleutel tot ook die lekkere ronde was, was van te voren in of twee rondjes goed de instuurmomenten inprenten.
Heb een eerste tijd neergezet, misschien dat ik deze morgen nog probeer te verbeteren. 1:15.xxx moet wel lukken, met dirty tijden is het al gelukt.
1.15.0xx met splits van 1.14.6xx misschien dat ik dadelijk nog een paar kleine tunttweaks probeer. ik denk dat ik mn setup straks online gooi. Ben eigenlijk wel benieuwdwat jullie ervan vinden!
Als ik m'n X1 en m'n controller heel wil houden moet ik stoppen met deze challenge. Ik heb denk ik wel 10 tunes geprobeerd, maar moet toch echt concluderen dat het daar niet aan kan liggen. Ik geloof dat de fout hier op de bank zit! Tot een stukje voor de bocht die je zo ver af kan snijden zit ik net voor of net achter ThaForce, maar in de aanloop en in die bocht verlies ik gewoon ruim een seconde die ik niet meer goed kan maken. Ik heb een paar rondes 1:17.xxx en één ronde 1:16.8xx gereden maar helaas allemaal dirty. Zo gefrustreerd op dit moment.
Een lage 16 moet mogelijk zijn, maar ik verkloot elke ronde wel iets.... Vandaag sowieso geen tijd meer om iets te verbeteren, ga de S2K uit winterslaap halen met een dagje op de Nurburgring !
Ter info, m'n setup staat sinds gisterenavond online Zoek op 'xbw' en/of op R-class setups voor Road America West Alternative. Benieuwd of hij jullie ook bevalt! En op veler verzoek stoppen (en beginnen) we voortaan zondagmiddag om 17.00 ipv 19.00