Lees nu pas dat we stoppen om 17.00 snel nog even wat rondjes eruit persen. Ben benieuwd naar je setup
Jammer Tender net geen top 10 tijd. Wat betreft je tune had ik iets meer "turn in" gegeven. Maar das denk een kwestie van smaak. Maar wat bij jij snel op het laatste gedeelte, ik blijf je steeds voor tot de ena laatste bocht, en dan komt de ghost van Tender me wee voorbij zeilen. Ron jammer dat je aan mij tunings tip niets had, maar toch je doel gehaald onder de 1.20, toppie! Ik hoop dat je de volgende ronde ook nog tijd heb, of dat de kleine spruit er snel aankomt Heb me weer super vermaakt deze ronde. Wat wordt de volgende?
Ik word gek, krijg geen clean tijden neergezet. Helaas is het 17:00, dus ik ben er maar mee gestopt . Oh ja, wat de tune van Tender betreft: Niks voor mij, ik kon me beter redden met mijn random gevonden tune. Ik vond hem iets te glijerig, wel lekker om mee te smijten in de bochten, maar daardoor verloor ik juist snelheid (TCS). Misschien als ik het iets langer had geprobeerd dat ik toch een clean 1:15.xxx neer zou kunnen zetten. Ach ja, eigen schuld
Deze ronde zal ik ook weer strijden om een mooie eindklassering En daarnaast heb ik nog wat tijden om in te halen.
Flinke miscomminucatie geweest. Bleek dat Microsoft toch geen geimporteerde xboxen meer repareert en ik moet dus gewoon wachten tot de release in Nederland Tot die tijd alles digitaal aanschaffen dan maar.
goedzo. Ook mooi optijd met al die berichten over garantie enzo! Edit, nevermind. jammer dat ze dat nu pas doorgeven dan.
Tegelijk maar helaas ik val dus ook in die regeling ... Vandaar ook dat ik geen nieuwe reparatieticket kon aan maken. Edit : Ja zeker, Nu ook maar hopen op een zsm release in Nederland van dat ding.
Xboxworld Racing Kart-Days 2014 Heren, Zou je het leuk vinden om een keer te gaan karten met een paar leden van XBW-Racing? Grijp dan nu je kans en meld je aan op dit topic: Xboxworld Racing Kart-Days 2014 Vergeet niet je voorkeur qua kartbanen aan te geven (poll in OP) Hopelijk tot 6 april!:b:
7e volgens mij, vanmiddag nog even 10min. gereden, maar te weinig tijd om een snellere ronde te rijden. Wat is de volgende?