Mijn voorlopige tijd, misschien ook wel mijn uiteindelijke tijd. Ik ga hier geen 2 seconden vanaf krijgen . @Tender: Heb jij TCS aan of uit? Irritant dat je dat nu niet kan zien
Ik rijd de Ferrari met tsc uit. Normaal zou ik het niet adviseren maar deze auto (op deze baan) rijd ik een beetje over de limiet om hard te gaan.. Ik kwam vaak met (heel licht) overstuur uit de bochten. Leek op deze baan te helpen! Ik hoop mn tijd nog een beetje aan te echerpen.. Het is nog altijd dat rondje dat ik begin vd week snel neerzette die nog overeind staat!
_0_ Dat hebben we nog niet eerder gehad haha! Gelukkig is het niet voor lang :b: Video volgt [yt]vLO4iXdCq1w[/yt] Wat ben ik blij met de rewind-functie Actie begint op 0:58 Dat óver de limiet rijden nam ik in de laatste bochten helaas iets te letterlijk... Daar heb ik nog wat tijd verloren jammer genoeg.
Ik kan niet wennen aan het circuit..... Scheelt me ca 1,5 seconden vrees ik. Aangezien ik voorlopig vermoedelijk niet lager dan 1.35.hoog zal komen, denk ik dat ik het hier bij laat. Bah!
Ik kan zeker nog 0.300 winnen, misschien wel meer maar dat gaat me denk ik wel 100 rondes kosten. Ik was niet van plan die te gaan rijden . Ik moet wel zeggen dat ik dit weer een leuke challenge vind, geen overdreven lange baan (ik hou niet van lange banen (lees: + 2 min, teveel ruimte voor fouten ). Auto is redelijk onder controle te houden, zolang je maar niet gaat gooien in bochten. Het is ook echt weer zo'n challenge waar ik het gevoel heb dat er niks te halen valt, maar een paar rondes verder rij ik ineens groene tijden! Misschien morgen nog een poging doen, maar ik ben eigenlijk al dik tevreden met deze tijd!
Heb een foto vergeten te maken van mijn tijd Had begin van de week een tijd van 1:35 laag, maar heb deze week verder niet meer de moeite genomen om een tijd te plaatsen, ben meer bezig geweest met de Clio, Koningsdag, storingsdienst en verjaardagen..... Edit: misschien zometeen snel één rondje om dan maar een tijd gepost te hebben. Tot hoe laat hebben we?