Woow, lekkere tijd IceD! (Op 3 duizendsten na) gewoon een halve seconde van m'n tijd af, terwijl ik al heel blij was met die ronde Ik ga er morgenavond eens goed voor zitten (vandaag verhinderd). Ook gaaf om te zien dat anderen zich blijven verbeteren! Wanneer ik alle friend-requets heb kunnen accepten op mn xbox wordt deze tussenstand nog wat langer denk ik.
Wow! Nette tijd hoor. Ik ga nu wat rondjes rijden hoop je bij te kunnen houden Edit : Wel iets kunnen verbeteren maar niet veel , Zie dat ik de eerste 2 bochten wel snel door kom tov Tender maar in bocht 3 en 5 worden daarna zo strak genomen heb daar telkens moeite laat daar dan ook heel veel liggen.
1:54.985 \0/ Ik wist dat de 1:54.xxx er in zat, maar naar N0vaCain3 NL is het nog een lange weg. Sent from Indianapolis driving A Mazda.
Daar had ik in het begin ook de grootste moeite mee, die eerste paar bochten. Uiteindelijk heb ik de ghost uitgezet, deze irriteerde me alleen maar omdat ik er zo dichtbij zat. Blijkbaar had ik te veel focus op wat de ghost deed en zonder gaat het een stuk beter.
Sterke IceD!! Had een lekker rondje, al had de eerste sector nog wel net wat beter gekunnen. Benieuwd of het nog 'nodig' wordt om mezefl te verbeteren Erasmus heeft zich ook verbeterd
Faaaaaaaack! Ik had een 1.50:850! Ik begon al met een vreugdedansje..... dirtylap! Damn! Volgende rondje ging wel goed, maar de spiegologiesche grens net niet gehaald. Nog sneller kan nog wel voor mij, maar dan moet het wel een perfecte lap zijn..... En om in Serious Reguest style te blijven: Eat, sleap, race, repeat! ;-)
Bah, ik kom maar niet aan je tijd Tender. Snelste wat ik gereden heb was een 1:49.131, helaas was deze dirty. Ik reed ook nog een tijd die bijna 3 honderdsten sneller was dan de invalid tijd, maar die verpeste ik helaas weer eens. Zodra ik zie dat ik bij de 'checkpoint' ben met een snellere tijd ga ik overdreven voorzichtig doen = fouten maken. Ik ga het nog een paar keer proberen, de 1:50.xxx is eigenlijk een standaard tijd geworden, met geregelde uitschieters in de 1:49.9xx. Ik wil eigenlijk een 1:48.xxx zien Ondertussen wel level 101 geworden en level 25 met de Mazda