Ik rij met de B599 volgens mij.... je kan in rivals geen tune wisselen. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik kom er vandaag niet onder.. Splits zijn soms veelbelovend maar om het allemaal in een rondje te krijgen.. Echt een strakke tijd Lawaai!
Wat is Lawaais tijd dan? Op de LB staat dacht ik de 596 tune. Net mijn tijd iets aangescherpt. De laatste bochtencombi is killing!
Zien we daar niet gewoon je B596 tijd in het filmpje, Lawaai (1:10.781 ipv 1:10.871)? :b: ->typo? Ben trouwens onder die (vooralsnog voor mij ietwat onduidelijke 1:10.871 gedoken).
Mij lukt het niet om m'n tijd te verbeteren. Splits zijn soms wel positief als ik achter Tender z'n ghost rij, maar steeds maak ik wel ergens een foutje (as usual).
Dat hoort erbij, zo'n snelle ghost is overigens niet echt handig... behalve om van te leren. Tune weet ik niet.. nu op vakantie. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hmmm, ik zal eens een rondje met de B596 rijden, kijken of die echt onevenredig veel sneller is dan de B599. Je hebt gelukkig nog altijd een mooie B599 staan waar je op terug kan vallen. Fijne vakantie!!
Ik weet niet of de boel om 17:00 sluit of om 19:00, dus nog even snel een tijdje posten. Ik ben nog niet klaar dus misschien veranderd er nog wat Edit: