Morgen!! De nieuwe challenge wordt... (please don't shoot me maar ik heb even zin in spektakel). De 2013 Ford Shelby Mustang GT500 @ Test Track FULL (ik moet nog opzoeken hoe hij exact heet, maar ik doel op de lange versie). Sterkte... en veel plezier.
Nice! Verrassende keuze qua circuit maar ook echt een uitdaging. Had de er anders nooit op gereden denk ik
Hij heet 'airfield circuit', is 1 km lang, en staat hélemaal rechts in de Rivals-tracklist. Brrr. boel werk, maar bijna klaar! (scores updated, that is)
@ Lawaai: het spijt me, maar ik kon nergens een B599-Clio tijd van je vinden.. @ Ron: Spijtig dat ik geen Spa-tijd meer van je zag
No shit, er is ook een lmt edition van deze Shelby, zelfde PI. Ik neem aan de basic edition voor deze rivals?
Maakt niet uit, deed alleen mee omgaat het de comp auto was... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Mijn tijd staat op de LB. Ben benieuwd wat jullie er van bakken. Veel mogelijkheden voor de drifters onder jullie denk ik.
Gelukkig ben ik echt een pro in driften! NOT! Toch heb ik er zin in om het beestje uit te laten op deze baan . Leuk idee Tender!
Zo even gereden, wat een kolere bak op het eerste gezicht en gevoel... maar na tien rondjes krijg je het door en dan is het eigenlijk gewoon best lekker rijden. Traction en Stability aan... en dan paar x onder de 1.05 gereden, maar niet clean dankzij het heuveltje na bocht 1 Maar 1:04 is makkeljik mogelijk.. en terwijl ik dat zat te bedenken... zie ik Tender langs komen met 1:04.003 ofzo _0/ Wie rijden de buitenbocht? Clio was inderdaad verkeerde tune... dom dom dom, ga m nog wel een x rijden met de juiste
Ik rijd 1:04.0 via de buitenbocht. Bij het eerste splitsingkje blijf ik nog wel aan de,binnenkant, bang dat ik hem anders,dirty rijdt. Vind de Challenge zelf verassend leuk!! Video opgenomen, zal deze vanavond uploaden (yt). lijt het jullie wat om volgende week, vlak na de formule1-heren met de lotus f1 over catalunya te knallen!?
Ondanks dat ik zelf ook graag de wat lagere PI's heb lijkt het me erg vet om met een Formule 1 wagen te knallen! Ik zeg DOEN!