Ik mis ze ook.. Welke tijden? Eigenlijk is het de bedoelnig dat je je tijden (tijdig) in dit topic post, met foto. Zoals beloofd.. Een middelmatig rondje 1:04.033
En ik was eigenlijk best blij met m'n ronde!! Lijkt erop dat ik nog aan de bak mag dus!! Nja, hier toch nog maar de foto's die ik van m'n rondje had gemaakt.
Nou Nova heeft een alternatieve route gevonden..... dat lijkt mij nou net niet de bedoeling. Denvan is marginaal sneller... Zie nu dat jij die ook neemt.... tsja Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Die buitenbocht? Tender nam niet genoegen met een tijd posten op het forum. Volgde zijn lijnen en was een seconde sneller dan mijn eigen tijd.
Ja dat is veel snelLer, maar niet de moeilijke route dus stem voor dat we de normale rijden.... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Iedereen mag de route rijden die je wil Enige vereiste is dat hij clean is. Spa dwongen we mensen ook niet om binnen de lijntjes te rijden. inderdaad niet de moeilijkste ronde, maar wel de snelste bovendien niet te traceren voor mensen die al een toptijd hebben op de lbs of ze de snelle of de langzame route namen. zelf was ik gewoon opzoek naar de snelste route, en dat lijkt t buitentraject te zijn
Nice!!!! Goed bezig lawaai, bedankt voor je begrip en flexibiliteit ongelofelijk!! En ik was superblij met m'n 1.04.000.. Benieuwd waar ik het allemaal laat liggen. Leuke Challenge vind ik
2 kom ik nog op terug, edit: harder rijden... Haha heb niet achter je ghost gereden dus just follow mine. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
mmm na wat proberen ben ik erachter gekomen dat na bocht 1 buitenom gaan wel snel is, maar die krijg ik niet clean door dat stomme hobbeltje (dan ga je te snel denk ik, zoiets). Zo kwam ik makkelijk onder de 1:03, maar ja toen maar weer gefocust op Novacain en gotdomme wat maak je toch veel foutjes op zo'n circuit met deze glijbak. Onder de 1:03 moet lukken, maar zit er nu net boven... foto komt nog via tapatalk. Edit
Hooelijk kom ik nog toe aan wat rondjes. Ik ben na de operatie van mn vrouw tijdelijk gebombardeerd tot Freddy Mercuries "I want to break free"! Visualiseer er gerust op los..... :-D
Haha, alles goed gegaan? Als ze slaapt kan jij mooi gamen en na tien rondjes ga je Queen maar opzetten Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
1:02.781, maar helaas niet clean maar zegt wel iets over wat er mogelijk is.. daarna lukte het niet meer. Ook nog even met die andere tune met de clio gereden en wat een verschil zeg....
Hehehehhehehe! Alles goed gegaan ja. En vannacht eindelijk wat slaap in kunnen halen. Paar hele korte nachtjes achter de rug. Wss vanavond weer wat rondjes rijden.
Zo irritante Tender. 1:02:8.... Dus ik weer opnieuw aan de bak, na 12 rondjes: 1:02.588.... Kan nog sneller, maar nu mag jij weer Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk Filmpje...
Sorry Lawaai.. Jou beurt weer!:b: EDIT: Nog meer sorry (ik zat nog in een lekkere flow, besloot nog even door te rijden). De openingssector was niet eens super.... Maar daardoor rijd je (ik althans) de rest van zo'n ronde veel vrijer, lukt het beter om de randen van de baan te benaderen znoder ze te raken (écht buiten/binnen/buiten), want 'het maakt toch niet meer superveel uit' waardoor er dan een verrassend leuke tijd uit kan rollen