Gaat de goede kant op!! Filmpje kijken van lawaai/mij enje schraapt er vast nog wat vanaf!! Maar jij hebt deze week geloof ik ook andere zaken om blij over te zijn toch [yt]ca_YP8iILgA[/yt]
Ik kan nog tijd winnen bij laatste bocht en die buitenbocht zonder remlijn. En waar kon ik blij over zijn deze week dan :-x
Netjes jongens, ik had ook zeker geen perfecte ronde, had van te voren niet verwacht dat we zo snel zouden rijden..denk niet dat ik nog tijd heb overdag. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Tis niet eens een foto waard eigenlijk deze verbetering, maar of ik nog sneller ga halen is de vraag:
Zelfs ik lig in bepaalde gedeeltes nog honderdsten op je voor (ik rij met deze ghost) dus een 01:01.xxx moet zeker mogelijk zijn voor een paar mensen. Helaas heb ik nog niet de tijd gehad om veel rondjes te rijden, dus ik verlies het op andere stukken weer . Als er iets is wat ik nodig heb is het veel rondes. Ik ga vandaag nog even kijken of ik in ieder geval een 01:02.xxx neer kan zetten. Mijn resultaat na 49 rondes : Er is zeker meer mogelijk, ik verpest vooral de laatste 3 bochten (die laatste doordraaier kost me heel veel tijd). Helaas nu moederdag verplichtingen!
Ik van vader, dus overdag nooit tijd....denvan gefeliciteerd! Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Wat een $#@$@#$@ circuit en een #@$#$@ auto Niet mijn ding kan niet eens een fatsoenlijk rondje rijden.
Gisteren reed ik trouwens een 1:01.9 maar was helaas dirty van het rondje ervoor. In mijn ronde verlies ik nogal in de eerste en één na laatste bocht. Ligt het aan mij of ligt rivals er al uren uit? Wil al sinds 3uur mezelf verbeteren.
Bij mij doet die het wel. Dit word helemaal niets met mij deze challenge Edit : Deze Rival snel vergeten en ik hoop op naar Barcelona met de F1 wagen ?
Ah, we gaan dus weer tot 19:00 uur door. Ik was nog aan het twijfelen om nog eventjes te rijden, gewoon voor de eer. Had ik dat nou maar gedaan (nee, was toch niet veel verbetering geweest) @DenVan: In het eerste stuk is idd waar ik vaak op je voor lig, maar vervolgens wordt ik dan zoek gereden (+-1sec).
Jep! Een weekje knallen! De week daarna weer een wat rustigere auto! Lotus F1 @ Catalunya GP Let op jongens, voor jullie gaan racen. (Dubbel)check alsjeblieft van te voren of je de standaard afstelling en upgrades hebt geïnstalleerd. Wordt je 'gepakt' (wat niet gaat gebeuren, verwacht dat iedereen netjes stock rijdt) dan zijn de gevolgen niet leuk kan ik beloven. EDIT: Jongens tot nader order is het nog eventjes niet definitief dat we met de F1 gaan rijden. Is namelijk een beetje dure auto om mee te gaan rijden voor mensen die net FM5 hebben (en nog geen credits hebben). Ik ga onderzoeken of je die auto kan huren/lenen.
Ik heb het zojuist even uitgezocht en het is mogelijk! Wel met een beetje een omweg. Ik zal straks even een videotje posten hoe je de auto moet huren