Ik schakel handmatig, heb je net wat hogere topsnelheid op het rechte stuk. Heb met verbeterd vanochtend naar 1.26.1 maar heb wel dirty 1.25.0 gereden met handmatig schakelen en tcs. Ben benieuwd wat Tender met de F1 kan.
Verbeterd met automatisch schakelen, maar daar heeft het niet aan gelegen. Surreal, aan de bak kerel.
Sorry Ron. Ik kan nog wel iets sneller, maar veel ga ik er denk ik niet meer afhalen met manual/clutch. Luistert allemaal heel nauw samen in deze F1.
Lag in het begin een beetje te prutsen maar na een rondje of 10 rolde deze eruit (TCS, manual met clutch)
Ik heb moeite met de laatste chicane en de snelle bocht in het midden.... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik met name met de eerste drie bochten. Ben opzich heel erg tevreden met m'n ronde (was ik in het begin ook bjid e GT500 haha, toen iedereen me om de oren reed), behalve met de exit van de chicane.
Ik zal mijn best doen De derde bocht is vreemd, soms haal die niet... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb al diverse laps achter jou gezeten. Af en toe eens wat anders. Heb met 1 rewind je tijd verbeterd overigens. Maar ja,dat telt niet.
Netjes hoor, denk niet dat ik daar nog onder ga. Heb alleen morgen nog, heel misschien vanavond laat.