Ik vind de huidige tijd ook prima Maar wanneer je voor een 24:00 tijd zou gaan zou ik dat doen op zondag ipv zaterdag. Jammer dat ik niet zoveel tijd heb. Ben al blij dat ik de dinsdag mee kan doen
Dit is ook waar het oorspronkelijke 'gezeur' mee begon. Zondag gaat iedereen die meedoet zeker rijden. Voor een paar mensen viel 19:00 uur verkeerd omdat het dan rond etenstijd zit (lees: niet genoeg tijd meer om lekker in te komen). 17:00 viel voor anderen weer verkeerd (andere dingen op hun vrije zondag ). Het klopt dat er een week is om een tijd neer te zetten, maar zoals lawaai ook zegt, zondag gaat iedereen het pas actief tegen elkaar opnemen. Dan is het lekker als je er nog even een avondje voor kan gaan zitten. Ik zelf was tevreden met 17:00 uur, maar als het 0:00 uur zou worden hoor je me ook absoluut niet klagen. Ook als het gewoon op 19:00 uur blijft staan, dan maakt me dat ook vrij weinig uit, ondanks dat ik dit persoonlijk de slechtste tijd vind.
Stock neem ik aan? Heb een benchmark neergezet van 1.10.472, wel een lastig baantje moet ik zeggen. En erg zoeken naar balans bij het aanremmen maar volgens mij ligt dat meer aan mijn FM4 manier van remmen
Ik heb mezelf verbeterd naar 1.08.6xx maar heb momenteel geen telefoon om een foto te maken. Heb dirty 1.07.4 gereden dus er is nog een hoop mogelijk alleen die laatste sector werkt niet echt mee
Halleluja dat zie ik me nog niet rijden hoor. Nou zal ik wel een rivals gemist hebben op prague maar een dikke seconde wordt heel hard werken.
Thnx Ron maar ik heb zo'n gevoel dat er een paar heren sneller zijn. Ben benieuwd hoelang deze tijd blijft staan
Sodeknetters, dat wordt moeilijk om in de buurt van de snelsten te komen vrees ik. Eerste paar rondjes gereden. Beware als je tegen mijn ghost rijdt. Heb flitspalen geplaatst.
Ik heb een 01:05.6xx neergezet, helaas was deze dirty. Het was een klein foutje, totaal onnodig dus ik weet zeker dat er zulke tijden clean neergezet kunnen worden. Misschien zelfs wel sneller! Volgens mij ga ik in de replay van deze tijd zelfs ergens driftend door de bocht (lees: ik verlies een halve seconde).