1:04 is 1:04 Gaat het na m'n fillmpje niet een beetje kriebelen om nog een poging te wagen Denvan? :b:
Zo ook onder de 1:06 gedoken, ik verlies de eerste bocht de meeste tijd, misschien straks nog even proberen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zo Tender, 1 rondje het kunnen presteren om in het begin je voor te blijven.. bij de brug haal je me pas in en ga je sneller door de smalle straatjes heen... ik vind het wel goed zo. filmpje: 1:05.745
Verbeterd naar 1:06.501 maar helaas geen positie opgeschoten. Die eerste bocht laat ik het elke keer liggen en als het een keer wel goed gaat dan raak ik daarna wel een muurtje.
Oeps, ik wilde nog wat deelnemers werven in het algemen forza topic maar had hem per ongeluk hier geplaatst EDIT: Hints voor de volgende rivals-challenge (start morgenavond)
Ik gok bathurst gezien de kleur van het gras en zanderigheid of laguna seca maar weet niet goed hoe die eruit ziet in FM5.
Iced heeft zijn tijd ook nog verbetert zie ik... ik ook, helaas was het een rondje waar alles goed behalve de eerste bocht ... haha zonde weer
Screenie, was vergeten een foto te maken, maar mijn capture card draaide wel. Ik ben bang dat ik niet veel verder kom dan dit. In sector 1 kan ik nog 0.1xx winnen, maar aan dee tijd van Tender ga ik niet komen vrees ik. Morgen nog een paar rondjes doen, maar ik heb +- 101 rondes gereden, waarvan ik maar 3 keer in de 01:05.4xx kwam. Er zat zelfs een dirty tijd tussen .
Wat zie ik in die snap balk van je? Het is bij mij pas 4x gelukt Tender voor te blijven, in dat laatste stuk kan ik niet sneller.... dus ja, ach wel leuk. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Paar dagen war geweest en vandaag kids ophalen en naar NK autocross, een snellere tijd neer zetten als wat er nu staat gaat dus niet meer lukken. Volgende challange word wel een leuke geloof ik.