Ik geloof de eerste lange bocht naar links, na de chicane en die naar rechts. vond het wel een mooie foto.
Ik ben er klaar mee: Mijn snelste dirty was 01:05.329, ik zie mezelf de perfecte ronde niet meer rijden vandaag (morgen ook niet hoor ).
Zo ben er ook klaar mee.. laat in de laatste sector iedere keer een halve seconde liggen. Laat maar liggen na 80000 rondjes
Afgelopen!!! Bedankt allemaal voor jullie tijen! Veel van jullie hebben de hele week hun best gedaan om hun tijd te verbeteren en een boel verbetering laten zien! Blj om te zien dat m'n 1:04.xxx het heeft gehaald! Volgende challenge: Vauxhall Astra VXR @ Le Mans Bugatti Circuit (stock tuning en upgrades).
Ja helemaal stock. Is zo neer gezet omdat je een auto kan tunen met of zoder upgrades en beide mag niet. Mijn snelste tijd van gister (of eergister) + alle anderen:
Precies. Soms wordt als definitie van stock 'geen upgrades' gehanteerd door deelnemers (niet hier/nu hoor, maar in het verre verleden) waarbij het hier de bedoeling is dat je naast het niet upgraden van je auto ook de afstelling (tune) van de auto ongemoeid laat. Bijvoorbeeld bandenspanning... En bij echte volbloed-racewagens valt er vaak nog wel meer aan te passen zonder upgrades. Hier is dat uitdrukkelijk niet de bedoeling. Als je betrapt wordt ga ik niet zo lief doen:b-)
Ik ben echt niet vooruit te branden met dit ding, heb er ook totaal geen gevoel mee. Of heb het gevoel dat ik veel te vroeg op het gas ga en rechtdoor of te beheerst en daardoor veel te traag.
Ik heb in de 10 rondjes van alles geprobeerd. De ene lap was ik snel door heel rustig te gaan, paar rondjes later was ik net zo snel door overal vol gas doorheen te knallen.
Ik vind het voor een FWD wel een lekker bakkie, en voor m'n gevoel kan ik nog wel één of twee tiende sneller. Heb na 11 rondjes, 3 biertjes en 3 wijntjes, een tijd staan van 2:03.971. Misschien dat ik, na de physics van de auto's in Watch_Dogs, met het Opeltje juist lekker uit de voeten kan.