Waarom gebruiken jullie mijn ghost niet? Altijd fijn om te zien waar je sneller kan. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik sta niet eens in je lijstje, heb ik jou wel geadd? Zal eens kijken Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Lol, jou kennende ga je er nog wel overheen Zoals gezegd, voor m'n gevoel ken ik nog 2tiende sneller, misschien wel meer.
Wanneer komt er een update voor de huidige stand Tender. Sta al hoger in de leaderboards met een andere auto dus foto is wel makkelijk.
ja je hebt gelijk My bad, heb er wel een filmpje van gemaakt dus als dat mijn definitieve tijf is post ik hem nog wel. Duurt nog wel even voordat het zondag is.
Ik verwacht dat er nog wel onder mijn tijd gedoken gaat worden. Heb net nog even achter mijn eigen rival aan gereden maar dat vind ik op een of andere manier maar saai. Heb dus wel zin in wat uitdaging
Waar is Hazes als je hem nodig hebt? *muziekje erbij* Bloed, zweet, en traanuuuuuuh! Hoge 2.02 moet lukken. Maar het is soms net de Titanic die afgekeurde opel!
Moet je autovista eens openen en horen wat die dame over vauxhall zegt, dan geloof je dat je een volbloed racewagen rijdt. Wat een deceptie toen ik mijn 1e rondje reed
Had geen zin in deze verschrikkelijke auto.... normaal leuke track, maar niet met deze auto.... Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk