September pas. Als die juni begint ben je halverwege augustus klaar en heeft bijna niemand kans op een titel door vakantie!
Jeeej, nog wat verbeterd Kan nog wel wat vanaf als het moet Komende week wordt weer ouderwets knallen in een superbrute auto Update:
Mijn eerste en laatste tijd! Vandaag weinig zin/tijd om er echt voor te gaan zitten, deze laat ik aan me voorbij gaan. Daarbij zat ik na 10 rondes nog niet aan een gemiddelde 02:03.xx tijd dus dat zou me wel een dagje gaan kosten
Close Divimus! Iced ja het is echt iets waar je in moet komen... met dit mooie weer heb je wel wat beters te doen. Vroeg mijn eigenlijk af of er ook een einde komt aan de rivals... Zou wel leuk zijn om een maand winnaar uit te roepen, ook al zou dat elke x Tender zijn Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Vooralsnog hebben we natuurlijk de weekwinnaars! Het kan zijn dat zodra de Dunlop GT3 cup begint, deze cup en de Rivals-challenges wat meer raakvlakken krijgen, daar wordt nu voorzichtig over nagedacht. 2:01:231
Mooie tijd. Jij zet hem bijna elke bocht in zijn 2 waar ik in ze 3 blijf. Net rondje jou versnellingen gekopieerd en dat leek voor mij ook wel sneller. Helaas geen tijd meer
Misschien leuke toevoeging, win je een rival dan mag je de volgende uitkiezen?? Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
2011 Holden #1 Toll Holden Racing Team Commodore VE @ Bathurst @Denvan Morgen ga ik alle scores updaten. Vind ik een leuke! Zijn er mensen die dit niet zo zien zitten? (wellicht met de clausule/beperking dat er niet 2 rivals in dezelfde auto-klasse mag worden gereden (D/C/B/etc.).