1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    We hadden 2 weken voor deze he? Ik zal van het weekend ook even gaan zitten en met de auto's rijden!

Tijden zien er trouwens goed uit, het scheelt niet meer dan een seconde!

Laatst bewerkt: 19 jun 2014
  2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Is 3 weken geworden! Nu nog iets meer dan 2 weken.

3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Lambo verbeterd naar 2.06.039

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn fancy tussenstand-overzichtje :)

Komop mensen!! Lekker meedoen! Dit is je kans om jezelf en de GT3's competitief aan de tand te voelen, en feedback op de auto's te geven!

5. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    kan wel zien dat ik me in de RUF en Viper het fijnst voel. Lambo voelt ook heel goed maar ben er te netjes mee denk ik en daardoor niet snel genoeg.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    2:04.406 in de Viper. Kijkend naar m'n SLS-ghost moet die ronde ook goed te doen zijn met de SLS :) Nieuwe all-time best.

7. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144

Om de één of andere reden rij ik met de Lambo niet de tijden die ik wil, ik vind het zo'n lekkere bak maar het kost me echt moeite om er een snelle tijd uit te halen.
    Met de Viper heb ik het tegenovergesteld, die kost me nauwelijks moeite en reed na de eerste ronde meteen weer rondjes van 2:07.xxx , voor mij is uit de Viper misschien wel de meeste winst te halen.

8. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik zou de lambo met een trucje stabieler kunnen maken in de exits (wat ik ook gedaan heb met de Mercedes) Niet dat de tijden qua top sneller worden, maar wel makkelijker te bereiken zijn.

De auto is een stuk minder constant qua tijden dan de andere.

9. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ook ff paar rondjes gedraaid.
    Die velgen bij de RUF...... :bwoark:

[​IMG][​IMG]

10. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Elke auto heeft lelijke velgen om duidelijk te maken dat het om test tunes gaat. Ben het bij du updates alleen weer vergeten bij een paar auto's.

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wie o woe duikt als eerste de 2:03 in?? Ik was van plan vanavond een poging te wagen, dus als je me voor Wilt zijn moet je (hopelijk :):)) opschieten! Denk dat ik in de ruf of de sls de meeste kans van,slagen heb.

Laatst bewerkt: 20 jun 2014
  12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Lambo heeft een V2 tune! Heb het toch voor elkaar gekregen om er wat kilotjes van af te halen zonder extreem betere handling. Balans is nu iets beter.

13. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Eerst maar eens met alle auto's de 2.05 zien te halen voordat ik over 2.03 ga nadenken ;)

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    @ Iedereen
    Tot nader order rijden we allemaal met de oude Lambo-tune. Ik overleg even met Flavour wat handig is.

Update:
    Het staat iedereen uiteraard vrij om Flavour's V2-tune uit te proberen (ga ik zelf ook zeker doen!), maar ten aanzien van het neerzetten van rondetijden voor deze challenge worden alleen rondetijden gereden met de originele tune geaccepteerd. De twee tunes hebben een afwijkende PI zodat ze goed uit elkaar te houden zijn. Let erop dat je de juiste tune hebt ingeladen voordat je rondetijden gaat neerzetten, zou anders zonde zijn :)

Update
    Hoe krijg ik het voor elkaar.. De Ruf en de SLS 3 hondersten van elkaar finishen!? Filmpje waarin de auto's allebei te zien zijn volgt snel!

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Twee redeljke toprondes in één video! M'n RUF-ronde (ghost) versus m'n SLS-ronde. Je ziet dat de RUF het, met z'n motor achter de achterwielen, met name van zijn exits moet hebben, en de SLS van het gemak waarmee hij cerbs neemt en z'n power op het rechte stuk. De goede exits van de RUF lijken wel een beetje uitvergroot in deze video. Die auto reed het eerste deel van de ronde nameljik voorop, en door het (omgekeerde) harmonica-effect lijkt hij telkens behoorlijk weg te rijden van de SLS, maar dat is dus mede agv harmonica-effect.

[yt]ilrncTg9Kpw[/yt]

16. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Even over het gebruik van de V2 Lambo tune.
    Waarom gebruiken we die niet voor de rivals, die duurt immers nog 2 weken en het is toch de bedoeling dat we juist die tunes testen? Als we nou 3 dagen voor het aflopen van de challenge hadden gezeten had ik het wel kunnen begrijpen ivm tijd enzo, maar zoals ik zeg, het is nog ruim 2 weken.

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zie het als het aanpassen van de spelregels tijdens de wedstrijd. Iedereen kan de nieuwe Lambo-tune nog steeds testen, en wat mij betreft ook tijden posten; ze worden alleen niet meegenomen in het totaalklassement.

Het is al wat ondoorzichtig wat tunes betreft met al die versies.. anders wordt het helemaal een zootje ook.

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En de andere 2.
    [​IMG][​IMG]

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    De Lambo heeft echt een heeeeeerlijk geluid. De AMG ligt het lekkerst op de weg imo, daarna de Lambo.

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Kijk dat is nou prachtig, anderen vinden de SLS verschrikkelijk en anderen weer lekker. Daarom is deze massa test dus zo belangrijk.

Deel Deze Pagina