Tijd weer iets scherper gezet, 1:52.xxx komt in zicht. Nu nog de motivatie vinden om 10+ rondes achterelkaar door te rijden..... Off-topic: mijn Rumble functie kapt er plots mee, batterijen bijna leeg? Iemand dit ook gehad? Sent from Indianapolis driving A Mazda.
Aangezien er geen waarschuwing op de controller zit *wat ik dikke bagger vind*, is dit idd een teken dat je batterijen bijna leeg zijn .
Zoals beloofd! 1:48.777, met een bocht 6 die niet helemaal vlekkeloos liep! EDIT: 14e op de wereldranglijst @ Apocalypse Ik heb je een friendrequest gestuurd. Zodra je die hebt geaccepteerd kom je hopelijk ook in de lijst voor!
Netjes hoor. Ik hoop deze week er nog eens voor te gaan zitten. Kieken of ik Flavour nog kan benaderen.
Heb trouwens eigenlijk altijd mijn Elgato Capture HD aanstaan als ik game. Bij deze het filmpje van de ronde, mochten mensen hun tijd willen verbeteren en misschien wat hulp nodig hebben (omdat het kerst is he!): [yt]-JIZaUhUinc[/yt] Het valt me nu pas op hoe 'hoekerig' ik de bochten neem. Soepel sturen lijkt bijna niet te doen in FM5, dus ik 'tik' met de thumbsticks. Het viel me in deze video pas echt op. Wat verpest YT trouwens de kwaliteit van HD filmpjes
Heerlijke ronde Icedfire! Gaat een hele klus worden om daar nog onder te duiken, echt indrukwekkend. Je drijft me echt tot het uiterste met dat rondje Onze lijnen best wel op elkaar als ik t zo zie. Misschien dat ik jou rondje een keer langs de mijne zet
Dit zijn niet de eerste 28 rondes die ik heb gereden om jouw tijd, sinds die 1:49.1xx, te verbeteren . Aan de ene kant denk ik van, doe je best om een nog betere tijd neer te zetten, maar aan de andere kant heb ik zoiets van: doe me dit niet aan. Ik kan er ook niet bij dat iemand gewoon nog 1.2 seconden sneller is dan deze tijd is. Met veel geluk krijg ik hier misschien nog wat vanaf geschaafd, maar veel beter dan dit lukt mij echt niet.
Na dat kerstgebaar van icedfire kan ik niet achterblijven Zijn meesterlijke ronde en mijn iets minder meesterlijke heb ik naast elkaar gezet. De overeenkomsten zijn talrijker dan de verschillen Terugkijkend zie ik nu pas hoeveel aandacht ik tijdens het hotlappen aan de ghost geef.. Misschien verstandig om die eens uit te zetten Verder ga ik niet zo lekker door bocht 6 als Iced, ik ging perongeluk veel te vroeg terug naar de 2e versnelling. Interessant verschil is dat ik al in bocht 7 opschakel naar de 3e om dat rustmomentje voor de auto daarvoor te benutten, en Iced hiervoor wacht tot na de bocht om het maximale uit de 2e versnelling te halen. Ook schakelt icedfire op het daaropvolgende rechte stuk nog door naar de 4e, waar ik ervoor koos om hem in de toerenbegrenzer te laten lopen. Uiteindelijk was de laatste bocht denk ik bepalend. In de OP staat een geupdate tussenstand (mét apocalypse)
Ziet er goed uit! Ik heb de ghost ook uitgezet omdat ik gewoon te veel werd afgeleid door dat ding. Vooral op de stukken dat de ghost voor me uit komt, dan is het inschatten van bochten/rempunten te moeilijk. Het is makkelijk om een ghost te hebben om de baan een beetje te leren, maar na zo'n 120+ rondes ken ik hem wel hoor! Ik denk dat bocht 6 ook een van mijn meest verpeste bochten is, te vroeg of te laat terugschakelen = faal. De beste manier om bocht 6 te nemen is (naar mijn mening), terugschakelen naar zijn 2, hoog in de toeren, zorgen dat je het genoeg opvangt (anders ga je glijden), en dan de gehele bocht met hetzelfde hoge toerental nemen, strak langs de curbs. Hoewel het niet slecht is in mijn snelle ronde, denk ik dat bocht 6 nog wel wat sneller kan, al is het maar een honderdste .
Bij de HUD-opties (druk op start tijdens een race en ga dan naar HUD oid) EDIT: Sry Iced... daar gaat je vrijetijd..
Leuk Het enige wat je hoeft te doen is mij (AZT B Tender) even een friend-request sturen. Dan kom je voortaan voor op m'n friends-leaderboards op forzamotorsport.net en wordt je automatisch meegenomen als ik de ranglijst update (copy-paste van de friend-leaderboards) @Iedereen: Nu er inmiddels een paar 1:48's op de klokken staan, verwacht ik van de rest toch eigenlijk wel minimaal 1:51.xxx. Drie seconde marge is heel wat, en met de hulp-videos die hier circuleren moet er wel het een en ander mogelijk zijn toch