Yep, balen! Mailtje terug gehad van Thrustmaster, ik moet een factuur + de code van mijn pedalen (foto) mailen en dan krijg ik een nieuwe pedalenset opgestuurd. Tot nu toe is het dus wel goed. Maarvwe zijn er nog niet! Prijs? moet binnen 2 weken ook mijn live verlengen.
Nice, ik ga de tijden later vandaag updaten! Heb je ook al een lambotijd?? @insane ferret, heb jij misschien ook al fotos/videos van je tijd/tijden voor me?
Waarschijnlijk m'n laatste tijd die ik post voor deze challange, vanavond en morgen geen tijd meer. Nog een Lambo tijd, 2:06 niet gehaald helaas. Na het weekend de V2 tune eens testen. Het blijft toch echt een heerlijke auto, alles aan dat ding is gewoon vet!!!
De eennalaatste update van vandaag, en van deze Rivals-challenge! Het is niet m'n favoriete auto, maar ook in de Lambo ga ik proberen in de 2:03 te belanden, en als het even kan scherp ik m'n SLS-tijd hoop ik nog een beetje aan.
De Lambo is voor iedereen (behalve Flavour) het langzaamst, ben benieuwd of de V2 daar verschil in brengt. Benieuwd wat de keuzes gaan worden voor de komende Cup.
Best opvallend ja. Deels kan/zal het aan de auto liggen, maar het kan ook voor een deel aan de baan liggen (dat de Lambo op een andere banen wat beter tot z'n recht kom dan op deze). Ik hoop te ontdekken tot welke tijd de Lambo écht in staat is (ben ik nu voor aan het rijden).
Komt door het gewicht en de snelle bochten. De auto heeft een erg kleine sweetspot waarop die snel is, anders verlies je snel tijd. De v2 tune is dus niet sneller maar heeft door een lager gewicht een iets grotere sweetspot en zo dus makkelijker snel te rijden.
Helaas niet meer de tijd gevonden om nog m'n tijden te verbeteren. Nog een poging gedaan in de mercedes en lambo maar kwam er in de paar rondjes die ik kon rijden niet onder.
Nice ik geen tijd meer, volgende rivale 1 auto met alle banen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk