2 avonden geprobeerd een cleane tijd neer te zetten, maar gigantisch gefaald xD sws zit er voor mij maar een tijd in van ongeveer 7:25.......
jeeej. Maar 1 autootje idd het komt vanzelf een keer goed uit Ron! Ik sta ook vaak genoeg naast de baan
ik heb zonder abs gereden en zit dan bij de benz en viper op bijna dezelfde tijden als met abs. Nog steeds veeeeuuul langzamer als de rest hier, terwijl ik voor mijn gevoel best netjes rij. Sta in de forza lijst nog wel in de top 2500 met mijn tijdje.. Ik merk dat ik vooral tijd verlies(ik heb surrealistic als ghost op 2.07) met het wegrijden na de bocht met de kraan waar je heel hard moet remmen, daarna is er een scherpe bocht, dus ik ben nu vooral bezig om die goed aan te remmen, en er vloeiend uit te komen. Ik vind de Viper wat losser rijden als de Benz, maar de benz lijkt wat meer koppel/kracht te hebben..
De challenge op het GP circuit is voorbij hè Demon.... Het staat je natuurlijk wel vrij om daar te blijven testen en je met iedereen te meten, maar voor de punten hoef je het niet meer te doen.
Reed m'n eerste (voor mij/ons noobs) snelle tijd in de Viper, ik ga er vanuit dat ook jij gewoon 2:07 of 2:06 gaat rijden en ik denk dat je het meeste kans maakt om dat te halen in de SLS of de Viper.
Kwam in de Lambo tot 7:19:8xx Zit nog wel wat rek in, moet nog wennen aan de nieuwe Groene Hel. Reed ook in cockpitview en dan zie je halverwege het circuit echt heel weinig met die zon. Vanavond nog maar eens een poging wagen in de RUF of Viper.
De laatstse Lambo tune rijdt erg lekker. Kon vandaag alleen 1 rondje met staande start rijden. Wel clean maar relatief langzaam omdat ik de tune en de FM5 Nordschleife track nog niet ken. Morgen heb ik overdag wel wat meer tijd.
Kijk wel even. Tot half 7 werken en met een beetje pech loopt dat nog uit ook. Om 22.00 voetbal natuurlijk.