Ik heb een aantal compilaties gekeken een tijdje terug (van die onderste persoon). Ik durf gerust te zeggen dat ik niet de ballen heb om met mijn auto de ring op te gaan . Als ik zie hoe makkelijk sommige auto's van de baan afvliegen, dan nog maar even zwijgen over de kosten, niet verzekerd, sleepkosten van de baan af, schade aan vangrail en je eigen auto. Nee, ik kijk wel gewoon toe Hoewel... Het schijnt dat je op de baan zonder kentekenplaten kan rijden, mocht er iets gebeuren, dan moet je vervolgens je auto ergens tegen een boom parkeren langs de openbare weg (krijg je auto daar maar eens als hij er zo uit ziet als die GTI ). Sleepkosten van de baan en schade aan de baan moet natuurlijk wel betaald worden he!
Tot zover die robotreputatie haha Een compilatie van wat missers van alleen afgelopen week. Het gaat zoals jullie zien ook vaak genoeg helemaal fout in plaats van goed, maar dat zie natuurlijk niet terug in je beste ronde. Hoort er wel bij als je volle bak rijdt voor een mooie ronde, natuurlijk :b: Vooral op 1:40 ging het heel erg fout (jammer genoeg geen geluid daar). Herkenbaar?
De meeste foutjes heb ik zelf ook regelmatig, vooral op het GP circuit zaten bekende foutjes vooral met de SLS en Viper maakte ik veel schuivers. Moet zeggen dat ik de Viper op de Nordschleife nog erg lastig vind. Voelt nog wat te los aan, hoog op de poten zeg maar.
Probleem is dat als je hem strak zet dat hij gewoon gaat glijden. E zitten wel race onderdelen op maar het is geen race auto, hij weegt te veel en gewichtsverdeling is niet ideaal. Zachte vering is dus essentieel om die dingen bestuurbaar te maken.
Nja, je kan dan je suspension wat harder en lager zetten, hij voelt dan wat strakker aan maar heeft genoeg roll in het chassis om niet in elke bocht te gaan glijden. Wat meer camber voor en achter en you're good to go
Ik zal morgenavond nog wel een poging wagen met de Viper, kijken of het niet aan de overstap vanuit de RUF en Lambo lag
Op die manier, ja zo zijn ze allemaal ook opgebouwd. Rollbar is idd zacht voor de zijwaartse g-krachten, maar de vering/schokbrekers ook om klappen op te vangen, zet je dat te strak stuiter je over de kerbs heen (Porsche cup anyone?). Camber stond hoog, maar zorgde voor een onregelmatige banden temperatuur (buitenkant raakt de baan niet aan, binnenkant wel) dus staat iets minder extreem.
Camber indd nooit te hoog ofc ik doe achter normaal gesproken maximaal 2,5-3 voor maximaal 1-1,5. Kerbs is vaak een probleem als ie erg stug is inderdaad (Clio trophy anyone? ) Ik vind het wel altijd een lekker racey gevoel geven als een auto wat stuiterd.
Ik ook, maar als ik kijk naar mijn porsche cup tunes zie ik dat de zachte tune 2 keer zo vaak is gebruikt als de harde tune.
Mijn (niet briljante) eindtijd. Ik ga morgen met vakantie en kan m'n tijd niet meer verbeteren wss. De komende 2 weken zal er geen Rivals zijn. Iedereen kan tot zondag a.s. 19u tijden posten in dit topic. Let op dat je na 19u je post met je foto niet meer edit, anders kan niet meer nagegaan worden of je nu een foto hebt gepost vóór 19u, of een bericht/foto voor 19u die je na 19u nog hebt gewijzigd. Na m'n vakantie zal de balans worden opgemaakt en de nieuwe challenge worden aangekondigd
Hoezo geen challange? Pick a track voor elke week zou ik zeggen Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zal je net zien dat de rivals beginnen als ik op vakantie ga. Of gaan de normale rivals ook in septemer weer van start?