Top! De challenge duurt voort tot en met maandag 28 juli 2014, 19u (makkelijker voor mij dan zondag ivm terugkomen vakantie).
Lijkt me sowieso praktisch om dan ook de volgende Rivals wat langer te laten lopen qua datum ivm vakanties. \o/
even een vraagje, ik wil ook graag gaan meedoen met de rivals challenge. en als ik het goed begrijp moet ik in rivals een bepaalde challenge kiezen. maar nu is mijn vraag, welke moet ik dan kiezen?
Je kunt in rivals gewoon de S-klasse kiezen en dan het juiste circuit + wagen(s) met de juiste setup uit de store van Flavour en dan ben je klaar om mee te doen. Wel niet vergeten je tijdens te posten in het topic met bewijs.
Heb mijn tijd verbeterd naar 7.15.614 in de Viper. Lastig wagentje bij uitacceleren, zit nog wel minimaal 5 seconden rek in.
Maar het is een lang circuit en die lambo wil in de snelle bochten snel uitbreken Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Tijd verbeterd naar 7:11:059 Ik vind de RUF fijner dan de Lambo en de Viper op dit moment. Mercedes heb ik nog niet aan gewaagd op dit circuit.
Het is toch mogelijk om alle eerdere challenge's nu nog een tijd neer te zetten? Heb nu een tijd van 7:26:523 met de lambo, is echt een fijne auto. Ga het nu eens proberen met de RUF. Sent from my iPhone using Tapatalk
dankje zag net trouwens een fout in de startpost, als je bij de spoiler van de ford gt kijkt is het dezelfde als die van de holden.
Iemand zin om in public lobby's te knallen? NVM, ben weer genezen van de public lobby's, wat een idioten weer zeg.