De 7:25 komt in de buurt, iig ga ik steeds makkelijker clean laps rijden. Spoiler Misschien dat door het langer worden van deze challenge ik mijn doel toch bijstel naar 7:20.xxx
Heb op dit moment problemen om te syncen met de cloud. Kan nu geen games laden. Iemand toevallig een tip?
Ik zal morgen een poging wagen als het nog steeds niet werkt en ik geen andere tips heb uit het Live topic. Bedankt voor de tip. Net mijn xbox volledig gereset en het lijkt te werken, moet alleen alles opnieuw installeren dus dat gaat wel even duren aangezien ik al mijn spellen digitaal heb.
Dat wel, maar nu nog clean En ik rijd in deze maanden zeeeeeer weinig. Komt meestal in september weer op gang.
Netjes Demon, 't gaat de goede kant op PS Nou is het wel genoeg geweest, zometeen moet ik me zorgen gaan maken.
Ow wacht, de lambo en tune. Hij staat gewoon op de LB. Was dus met de v3 tune van de Lambo. Ik was het andere scherm al voorbij. En bij dit beeld stond bij dat ik je verslagen had, en toch sta je boven me. Komt omdat je tegelijkertijd jouw tijd verbeterde. Zag er dus heeeeeel wazig uit. Vandaar iets ingezoomde foto. Maar hij staat dus op de LB, met de juiste tune en met de Lambo. Ga toch geen andere auto proberen wegens de competitie in september
3 keer opgestuurd inderdaad en dus mijn 4e Xbox Ik had AC:BF & BF4 gekocht op de releasedag, kan ik die dan ook eindelijk eens gaan spelen
Lijkt erop dat mijn problemen nog niet voorbij zijn: kom nu niet eens meer in het beginscherm van Forza 5 waar hij moet syncen. Ook na verwijderen en opnieuw downloaden gebeurt er niks. Maar ff bellen met Microsoft. Hopelijk heb jij nu meer geluk Divimus.