Forza doet bij mij ook nog steeds een beetje raar (in mindere mate gelukkig). Ron, Surreallistic en ik zaten vorige week in een lobby om fototjes te maken voor ons team. Ik hoste en Ron en Surreallistic joinde mij. Wij alle 3 de goede auto en paints erop gedaan helemaal ready to go. Staan we op de baan, is Surreallistic z'n auto gewoon helemaal geel (net als in Forza 4 soms het geval was). Niks geks dachten we, ff opnieuw naar de lobby en weer starten. Komen we weer op de baan zit er een politie paint op Surreallistic z'n auto! In zijn replay heeft hij wel gewoon de goede paint dus Forza was even aan het fucken hehehe. Net ff 3 rondjes gereden (voordat het gewoon te warm werd binnen). Lekker rondje van 7:04.461 gereden. Video van de hele lap hieronder. Ging vanaf de carousel een aantal bochten te hard en gretig in dus kan iets netter hier en daar. [yt]EEnQYgqkmBA[/yt]
Ik heb hem dus ook opnieuw moeten installeren toen die binnen kwam. Ik zal zo even voor je kijken of ik het probleem misschien ook heb. Hoop het niet .....
Bij mij deden alle games het op forza na en sniper elite Live functies dus weer gereset na 2x forza verwijderd te hebben
07:11.187 op de leaderboard met de LP570 superleggera Geen foto gemaakt, staat wel op de leaderboard. Opmerking: De tijd is met een handicap gereden, ZONDER INGAME GELUID! Headset stereo ingame sound is nog steeds afwezig vanwege defecte adapter. Ik heb nog geen boxen aangesloten en de HDMI zit op een PC-monitor aangesloten zonder boxen, vandaar. Het rijdt ruk, maar ik wilde toch een tijd neerzetten. :b: Dus LoyallRonin voorlopig in de paralympic-rijdersklasse. Ik ga van de week toch maar een nieuwe headset adapter kopen.
Ik zag hem staan vanochtend, heb ook een aantal mensen toegevoegd. Zag dat pyoonex ook een scherpe tijd heeft staan dus moet dit weekend aan de bak om onder de 7.10 te komen. Gelukkig werkt mijn One weer helemaal zoals het moet na 2 complete restarts.
Het rijden is heerlijk met FM5. Maar ik baal van die hardware defecten en de veranderde menu's en functies (auction house en storefront) in FM5. Hopelijk is mijn gehoorapparaat weer binnenkort gemaakt
Ja het is nog niet perfect, had met mijn 360 in 5-6 jaar minder problemen dan nu in 3 maanden met mijn One.
Tijd verbeterd in de Viper naar 7.10.619, Heb ook nog de 340e tijd neergezet op het gehele circuit (dus +GP) in de RUF dus denk dat ik me nog wel ga verbeteren komende week.
Zit inmiddels onder de 7.10 met de RUF. 7.08.939 met een grote uitglijder die me zeker 2-3 seconden kost. Dus het moet nog harder kunnen in de RUF. en het gaat weer harder. Sta nu op 7.05.193, zie LB. Is het ook mogelijk om films te maken die >5 min duren. Wil best mijn rondje delen ter lering en vermaak?
heb wat moeite met deze rivals, met name de lengte van de track. na ongeveer 40% van de track clean begin ik nerveus te worden voor 't maken van een foutje, dan ga ik mega voorzichtig rijden en verlies ik op dat punt mijn ghost (flavour) uit 't oog... met als resultaat dat ik gewoon een dikke 20 seconden mis op ZIJN tijd.. als ik een 'nonchalant' rondje kachel kom ik op dit moment uit op ong. 7.20 maar dan ben ik een keer met alle bandjes van de track geweest en dus dirty.. voor mijn 'skills' is deze rivals dus net wat te zwaar (i.c.m. de beschikbare race tijd en temperatuur) deze week nog wat sessies testen en dan 't weekend de eindresultaten posten.. ik kijk wel uit naar een rivals op een reguliere track
Streamen met twitch. Eerst op twitch website instellen dat hij streams opslaat. Na het streamen dan de stream naar youtube uploaden en voila. Zo heb ik mijn lambo rondje ook gedaan.
Yep was de 7.04. Heb nu een 7.01 gereden! Komt ook nog wel filmpje van. Misschien leuk om wat filmpjes te combineren Na meer dan 10 gefaalde pogingen (waarvan slechts 2 ofzo gefinished) leek het even op een tijd onder de 7 minuten maar helaas niet. Is wel mogelijk maar erg lastig.