1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Ik ruik kansen voor mensen!!

    De eerste run is nooit m'n beste :)
    3 tienden eraf, met nog wat ruimte.

    [​IMG]
    EDIT: Hmmm zit er regelmatig een halve secondeo f meer nog onder.. maar het lukt me niet om die rondjes (clean) af te maken.
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2014
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk dat ik de rivals maar helemaal laat liggen. Ik heb anders te weinig tijd om te oefenen voor de GT3, waar ik toch het beste van mezelf wil laten zien. Ook begin ik zo langzamerhand een backlog te krijgen van games die blijven liggen + de rivals word alleen nog gereden door de PRO's waar ik dus absoluut niet aan kan tippen. Ik zal wel steeds een tijd posten, maar dat is dan een tijd na 5-10 rondes.
     
  3. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Same here Ron, ik target meestal jou of demon. Daar heb ik de handjes al aan vol. En idd max 10 laps ofzo. Heb ook andere games waar ik lol aan beleef :)
     
  4. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Als ik er echt een paar avonden voor ga zitten (60-70 rondes) kom ik wel een eind in de buurt, maar ik kan de tijd er gewoon niet meer voor vrij maken. We hebben ons huis verkocht en gaan binnenkort zelf bouwen, hier zal héél veel tijd in gaan zitten en de GT3 cup wil ik niet missen. De tijd die ik in Forza steek zal ik dan ook alleen maar willen benutten voor de GT3 cup.

    Ik hoop alleen dat, als we naar een tijdelijk adres verhuizen, ik wel gewoon internet heb. :x
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Hier ook minder tijd voor de Rivals. Ga aan studie beginnen, FH2, Project Cars.....

    Is het een idee om de Rivals na de NL release te laten voor wat ie is? Dan kunnen de nieuwe One eigenaren zich mooi gaan buigen over de diverse rivals van de afgelopen maanden. Daarna is forza6 er wellicht alweer....
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Van mij mag de rivals ook gewoon doorlopen. Ikzelf heb er nog weinig tijd voor. Andere games, werk, leven, maar ook gewoon geen zin om in mijn eentje rondjes te rijden. Ik heb de laatste 5 challenges gemidd ld 10 rondjes gereden. Gewoon om iig een tijd neer te zetten. Maar als anderen er nog plezier in hebben, zou ik zeggen, mooi doorgaan met de rivals!
     
  7. lawaai

    lawaai Active Member

    Berichten:
    451
    Leuk Bevonden:
    23
    Inderdaad er zal wel nieuwe aanwas komen straks...
     
  8. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    had me vanmiddag ff snel nog verbeterd naar 1.58.7xx
     
  9. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Komt er nog een update met nieuw circuit + Lexus? ;) Of laten we de Rivals een beetje schieten? Is het ook een idee om de Rivals gelijk te laten lopen met de GT3 competitie zodat je al een beetje kunt hotlappen voor de dinsdag zodat mensen nog competitiever zijn?
     
  10. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Gezien de beperkte animo de laatste tijd, wil ik de Rivals zoals hij nu is even laten schieten. Er rijden steeds minder mensen mee, ik verwacht dat dat de komende periode alleen maar minder wordt door GT3, en de mensen díe meerijden steken er steeds minder tijd in lijkt het (geen verwijt hoor, slechts een constatering. Iedereen is vrij om z'n tijd te besteden hoe hij wil).

    Ik wil opzich wel met Flavour inventariseren of er een mogelijkheid is om een speciale GT3-Rivals-periode te introduceren.
     
  11. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    als we elke week (dinsdag tot dinsdag) de track rival instellen met onze GT3 auto, dan is dat wel gaaf (trainen en rivallen tegelijk) :)
     
  12. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144

    Dit!!!
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tender heeft aan mij voorgesteld om elke week inderdaad de track te rijden en om ook punten te geven voor die GT3 rivals. Ik zou willen weten hoe iedereen hier tegen aankijkt omdat het wel impact heeft op hoe het kampioenschap gaat verlopen.

    Je zou dan hebben: Punten voor de rivals (top 3 algemeen en per divisie), kwalificatie en 2 heats (iedereen punten).

    Als er punten komen voor de rivels zou het als een soort bonus zijn voor alleen de top 3 algemeen en de top 3 per divisie. Op die manier loop je niet veel punten mis als je een rival mist (als je oefent mis je niks). Het is een beetje zoals de shoot out van de Porsche cup en eerdere, maar dan nu voor iedereen in plaats van de top van kwalificatie.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2014
  14. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    meh, leuke side achievement, maar zou 't jammer vinden als 't meetelt voor championship.
    ik speel ook nog meerdere games op meerdere consoles. wil niet alleen maar naar Forza kijken. race nu 2 avonden ofzo, da's mooi zat. wil ook nog schieten, en de vrouw wil ook wel eens een woordje wisselen met me :)
    dus mijn stem zou zijn:
    a) side achievement (los van kampioenschap)
    b) helemaal niet mee laten tellen voor kamp. maar als losse rivals zien voor de fun
     
  15. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind het wel een goed idee, maar Aragnite z'n standpunt begrijp ik wel.
    Als je de punten verdeling laag houdt zou ik er helemaal achter staan.
    1e- 3 punten
    2e- 2 punten
    3e- 1 punt.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Zoals Ron t zegt zou ik ook de punten doen inderdaad. En als je 2 avonden per week rijdt doe je al automatisch mee voor die punten, als je maar fototje post, 2 minutjes werk. :p
     
  17. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Verkapte manier van de Top 5 Shootout. Niet mijn ding. Ik ga voor Aragnites idee.
     
  18. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Met één verschil.
    Het zou een 'top5 shootout' worden met een los Amateur,Semi,Pro puntenverdelingssystematiek. Dus ook niet-pro's maken genoeg kans op puntjes!
     
  19. Aragnite

    Aragnite XBWRacing!!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    25
    Democratie beslist lijkt me.

    Maak er een extra trophy van (zoals king of the ring) maar dan king of the rivals (per cat)

    Tis niet helemaal eerlijk tegenover mensen die niet aan rivals toekomen.
     
  20. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Je mag het IMHO niet zien als rivals, meer als een bonus voor het trainen (wat we allemaal doen lijkt mij)
    Zoals Tender zegt, het is een klein extraatje voor elke divisie.
     

Deel Deze Pagina