Er is méér dan forza. Ik rijd ook niet zo vaak meer. En met het najaar en vele releases op komst...... Ik "vrees" dat je de puntenverdeling vrij makkelijk in alle divisies kunt indelen. Juist daarom ben ik er geen voorstander van.
Ik ben fel tegen, niet alleen krijg je voordeel door meer te oefenen... ook nog eens extra punten, ik heb daar geen tijd voor....Dus een nogo voor mij
ik zou het juist zien als aanmoediging om meer te oefen -> minder kans op verrassingen op de baan -> meer fun voor iedereen. Maar dat is hoe ik het zie.
Ik kan het niet oneens met je zijn, maar helaas is er meer in de wereld dan forza, hoe leuk het ook is.
Gewoon Rivals en GT3 kampioenschap gescheiden houden. Wie wil oefen kan oefenen. Wie niet of minder kan of wil oefen moet daar vrij in zijn zonder dat het GT3 klassement wordt beinvloed. Wel vind ik dat iedereen de verantwoordelijkheid heeft om elke week de nieuwe track enigzins te oefen vooraf gaande aan de race, met name de rempunten waar bij hoge snelheid hard geremd moet worden voor een langzame bocht. Maar het is ook zoals Coldzero zei: veel oefenen geeft wel resultaat.
post normaal altijd picca's via Tapatalk, maar daar werkt de crew nog hard aan, dus op basis van vertrouwen alvast mijn tijd: 2:09:868 tot morgen ladies!
Hoop dat mijn XBone snel binnen is ik weet niet hoe dat loopt met pre order bij Bol. Als hij binnen is begin ik eerst maar een hier, ik weet niet of het moeilijk is je niveou te halen die je met Forza 4 gewend ben. Dus hoop ook snel een tijd te zetten. Een belaberde tijd om mee te beginnen denk
Tijd om hier weer leven in te blazen Wacht al tijden om hier competitief tijden te rijden. Heb alleen geen live gold en dus geen leaderboards tijden.
Morgen maar eens aan wagen.. Even wennen aan die controller en z'n MEGA harde trillen bij remmen(ABS off)
Is deze rivals challenge niet al afgelopen? Zie in de begin post de tabel al geheel ingevuld staan.. Edit: Laatste challenge met de clio liep tot mei