FM5 [Finished] Rivals Challenge 2014

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 15 dec 2013.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Eerst paar laps gereden. American Muscle is niet echt mijn ding, maar deze is goed te controleren vind ik. Op voorhand schat ik dat ik onderin 1.54 of hoog 1.53 uit moet kunnen komen.

En hoe zit het nou met jouw tijd Tender? Jouw toptijd die nu op het leaderbord staat, dateert van begin december..... ;-)

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zie het reglement. Ieders tijden die zijn neergezet vóór deze week, zijn ook geldig (vooral omdat het teveel gedoe is om van iedereen bij te houden wanneer hij z'n tijd neerzet, en omdat het lastig/ingewikkeld is wanneer iemand z'n oude tijd niet kan verbeteren in de challenge-week).

3. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ah mijn tijd van 1.52.8 van afgelopen donderdag is ook nog niet meegenomen maar dat wordt nog verwerkt dus?

Edit in eerste post staat het goed :)

Laatst bewerkt: 29 dec 2013
  4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Sorry voor de verwarring. Ik had de oude versie van de uitslag upgeload. Inmiddels staat nu hierboven, en in de OP alles goed, incl. een korte nabeschouwing:)

Benieuwd naar alle tijden op Laguna Seca!
    EDIT:
    x Scream2Late x heeft nog nét op tijd een tijd neergezet en is ook meegenomen in de uitslag.

5. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Bij de vorige challenge was het voor mij voor het eerst dat ik handmatig ging schakelen in een racegame. Dus ik heb me maar voorgenomen dat ik nu zo goed als alle assists laat varen.

Maar volgens mij zijn er makkelijkere auto's om dat voor het eerst te doen.
    Maar goed 1.56 staat alvast, en we gaan er weer voor deze week.

Bedankt in ieder geval voor het organiseren. :thumbs:

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het voordeel van afgelopen challenge, én deze, is dat er relatief weinig geschakeld hoeft te worden (vergeleken met zo'n volbloed racewagen waar je op elk recht stukje door minstens 3 versnellingen jaagt), en je dus ook nét wat minder aandacht van je hersenen eraan hoeft te geven.

7. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Zag net pas dat er een nieuwe was, meteen ff gedaan. Baan is super, auto is wat minder :p

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat is waar. Ik moet zeggen dat dat schakelen ook niet het lastigst is. Alhoewel ik nu wel twijfel of ik het rijden met clutch wel goed doe. De snelheidsmeter valt altijd een km of 5 per uur terug op het moment dat ik schakel. (zowel bij loslaten van het gaspedaal,als bij het gas blijven geven)

Nee het lastigste is de combinatie van schakelen en het rijden zonder allerlei assists die mij normaal gesproken in de offline mode op de baan houden en mij de races laat winnen. (speel offline niet op de hogere niveaus)

EDIT:

Ik heb ff iedereen toegevoegd die hieraan meedoet. Don't let the name fool you. Julia is mijn dochtertje geboren in 2010.

9. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Whahaha. Dit verdiend gewoon een dubbelpost.

Hierboven zei ik al dat dat schakelen met de clutch niet zo lekker ging.
    Ik had dan ook niks aangepast in mijn controls en had hier gelezen dat de clutch A was.

Het liep niet zo lekker omdat bij mij A gewoon nog de handrem was. |:- :emo:

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Hehe ja standaard staat ie op de linker bumper, maar dat schakelt lastig :p

11. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Pff wat een bak zeg, niet vooruit te branden. Gelukkig hebben ze ook niet zo'n bochtig circuit uitgekozen voor deze bak.
    Mja nog 1 dag werken en dan 2 weken vrij :D dan gaan we er eens goed voor zitten.

Wat betreft het schakelen, dat krijg ik nu eindelijk een beetje onder de knie.

12. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik ga ook even kijken of ik weer eens mee kan doen, Tender zit mij in de SP races al vaak dwars dus dat zal hier niet anders zijn :D
    Zal OP eerst even goed doornemen.

Kan er in de OP ook de huidige uitdaging gezet worden? Nu is het lastig zoeken waar wat staat :)

Bassio en Etro ook gevraagd...

Laatst bewerkt: 30 dec 2013
  13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Wat heb ik een hekel aan Muscle cars (wat rijden betreft dan :+). Ik heb alvast een 1:52.xxx neergezet, maar heb geen tijd meer. Ik dacht dat ik die Mazda al een rot auto vond, maar Chevy is misschien nog wel erger (zwaar, lomp en zitten er wel remmen op?). Begrijp me niet verkeerd, ik vind Muscle cars qua uiterlijk en geluid prachtig, maar dat rijgedrag...

Er is nog veel plek voor verbetering, met minimaal een 1:50.xxx als (eerste) doelstelling. Ik moet het mezelf ook niet te moeilijk maken he :cool:

14. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Je kan Bassio toevoegen, hij heeft zelfs al een tijd gereden: 0:01:52.074

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    kan bassio mij toevoegen? Ik ken hem namelijk verder (nog) niet..

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Toch vreemd, ik zag dat Julia/erasmus me in had gehaald, toch staat ie niet in mn fiends leaderbord in game. Hoe ken dat dan?

17. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Misschien heeft dat te maken met dat Followers systeem? Waar ik ook het nut niet van in zie maar ook niet begrijp wat het nou precies is :+

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Vreemd. Ik zie jou wel. Ik zal je morgen eens verwijderen en opnieuw toevoegen.

19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Tender ziet ons allemaal, dus hij weet wellicht de oplossing?

20. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Ik geloof dat het is wat Divimus zegt, het heeft te maken met het followers systeem.

Sent from Indianapolis driving A Mazda.

Deel Deze Pagina