Met de mannelijke vorm zit het wel goed, ik heb enige marge. Zolang het in de bergen niet te hard waait en er een zonnetje staat is het met dergelijke temperaturen in de bergen vaak beter uit te houden dan met die vochtige en snijdende kou hier. Maar ja, -20 zal nooit warm aanvoelen Trouwens, als je als een pro over de pistes jaagt heb je geen eens tijd om de kou te voelen
Hoi Ik rijd zo goed als standaard nu. De kunst is vooral om vooral niet veel aan te passen. Denvan zei al het is al een racewagen dus veel hoeft er ook niet aan veranderd te worden. Uploaded with ImageShack.us
Pfft, ik kom maar amper onder de 1:40, veel te langzaam dus Mss iets van Citroen DS3, Volkswagen Polo, Mini Cooper? En ik ook, jij rijdt deze baan in de 1:37, ik op zn snelst in de 1:39, zal wel laatste worden vanavond (als er uberhaupt een plek vrij is), heb schakelen ook maar ff weer op automatisch gezet, is wel iets sneller handmatig, maar dan vlieg in vaker uit de bocht omdat ik me dan minder op de bochten concentreer
Als er TEST op de auto staat ie het een TEST auto. Blauw Hok verwijder die van ColdzeroNL gelijk ff. Dat is geen test auto.
In de gedeelde garage van de carclub staan auto's, met "Test" op de zijkant. Waarschijnlijk om te testen voor de nieuwe cup : Volgens mij zit jij daar ook in toch? Anders moet je die ff toevoegen en wachten tot je geaccepteerd wordt.
Ja wat!? Dat kan jij, als assistent-leider, toch ook doen? Zit nu niet in Forza, maar zal er vanavond even naar kijken.
Blauwhok, excuses dat ik de 2e heat voor ons verknald heb... Kwam net buiten de baan waardoor ik in een slip raakte...
Uitslag (onder voorbehoud) ronde 2 Scirocco Cup Kwalificatie: Heat 1: 13. MtCook 14. BassieBaas Heat 2 : 13. Blauwhok 14. Bergje