zijn er nog afmeldingen voor infineon? Ik zou graag weer meedoen. Iig de plek van Junior is vrij toch?
Misschien kan ik vanavond racen, maar ben dan wel eenmalig ofzo. Kan me voorstellen dat jullie dat minder vinden omdat je dan vervuiling hebt van de competitie. Ik kom mogelijk wel online maar als ik niet mee mag doen dan heb ik daar alle begrip voor. (en vind jullie dan uiteraard een stel sjaakies in jullie VW Tjuning sjirokko)
. Nee hoor, plek van Junior is niet vrij ?. Er zijn verder ook nog geen afmeldingen, maar meestal is er wel plek, zou dus gewoon komen en kijken of er daadwerkelijk plek is. grt A.
Deze baan niet heel veel geoefend, net paar rondjes gereden en 1,5 seconde van mn snelste rondetijd afgehaald! Snelste ronde nu 1:43.8!!
Shit hey, had echt niet verwacht dat iedereen op zou komen dagen, erg jammer dat ik niet mee kon doen, had me verheugd om weer een race mee te doen, deze baan ligt me wel, had mss wel voor mij goede klasseringen kunnen halen, maar helaas Volgende cup wil zeker bij de vaste rijders!
UItslagen Scirocco Cup Round 3 Kwalificatie: Heat 1: 13 ..... 14 ...... 15 ....... 16 ......... Heat 2: 13 ...... 14 ....... 15 ....... 16 .......
Btw wedstrijdleiding. Heat 2 Lap 2 Ik tikte kletskop aan in een bocht waardoor hij in een slip raakte, en daardoor eigenlijk laatste werd. Zouden jullie hier even naar willen kijken ? Vond het best vervelend ....
Asjemenou is 16e in heat 1 voor de rest zijn alle 13-16 plekken onbekend. Zijn er mensen die kunnen helpen?
@ tracks, Nice het scherm laat maar 12 spelers zien en met stuur kan ik niet scrollen. Vanaf nu zie je of je omhoog of naar beneden gaat in het klassement:
@ flavourlicious graag gedaan is kleine moeite dit was mijn 1e race in deze cup bij de andere kon ik niet bijzijn heeft iemand tips voor tuning of is dat ergens te vinden want ik merkte dat ik vooral op rechte stukken langzamer was