Wie weet heat 2 verder in te vullen: (dacht dat ik en foto had, maar blijkbaar niet) 1 Menno88 2 Flavourlicious 3 Denvan 4 5 6 7 8 9 10 11 Blauw Hok (DNF) 12 Rovaro2 (DNF) 13 Mt cook (DNF)
Ja maar dat is een fout van mij geweest. Op de site van Forza staat het verkeerde plaatje dus ik had beter moeten opletten. De track die wij reden is wel goed.
Je had er trouwens wel east bij gezet hoor dus dat was wel goed, ...anyway...... Junior 22, 10 Surealistic 9 Asjemenou 8 Bassie 7 en dan denk ik, maar niet gechecked Bergje 6, Kletskop 5 en Lloyal 4 grt A
Lol, wat moeten jullie toch zonder mij Ronde 7 Qualification Heat 1 Heat 2 Btw, ik had in heat 1 een kinderzitje op de achterbank (zie achteruitkijkspiegel)
Btw, ik had in heat 1 een kinderzitje op de achterbank (zie achteruitkijkspiegel) Hee Bergje, ja die had ik ook, maar ik stoorde me er niet zo aan, ben die zitjes gewend Dank voor de scores.....,gelukkig houdt er iemand zijn koppie bij Heats heb ik geupload. grt A
Was deze race niet niet snel genoeg om hoger dan 4 te eindigen. Ga voor Le Mans wat meer oefenen en wat meer sleutelen aan mijn tune. Moet die overall 4e plek verdedigen tegen Flavour en Denvan.
Waren 2 goede heats voor mij. Kon constante tijden van 1:31,5 en 1:31,6 rijden in de eerste heat. 2e heat was ik iets langzamer, maar ook hier constante rondetijden. Weet wel dat mijn tune ff anders moet voor Le Mans. Zoals flavour op de rechte stukken in/weg liep, was niet normaal. Even gaan googlen om te gaan kijken hoe ik de auto moet tunen voor een hoge topsnelheid/acceleratie.
Gewoon voor 3 gaan. Als je weer een goeie tune hebt rij je me met gemak voorbij. Ik ga me niet meer tunen.
Of was het top 3? Ben benieuwd wat voor maatregelen. Maar als Flavour zo doorgaat haal ik de top 4 niet eens. Zeker dankzij de clutch is ie nu sneller.
O ja ging gisteren abrupt weg tijdens DTM rolling start practice omdat mijn batterij/accu van de headset leeg was. Kon niet meer horen wat er werd afgesproken werd en wat de bedoeling was. Om te voorkomen dat ik in de weg ging rijden ben ik uit de lobby gegaan.
Nog een laatste vraag over de uitslag. Op het moment dat Rovaro de lobby uit vloog, was Mt cook toen al uit geschakeld?
Verdorie twee schuifjes van de downforce omlaag en met gemak op 2ring East 1.31.477 als als als als.......had ik maar........ enz enz. Ik ga meer oefenen en beter voorbereiden voor Le Mans.