Ik ga er inderdaad niet bij zijn helaas... Ah fijn, de Amstel Gold Race kijken op de bank is ook geen straf. Volgende keer, als die er komt, ben ik er bij! Sorry voor de €6,39 die jullie nu extra moeten betalen.
Punten tellen zeker mee! Was zeer geslaagd. Ik vond het ook echt heel sportief van Denvan, ondanks zijn blessure, toch te komen:
Lol bas, die heb je echt stiekem geschoten Bedankt voor de organisatie, en voor jullie opkomst. Het was super gezellig. Eerst effe Ajax kijken, en dan weer veilig racen.......
Laat ik nou vanavond ook gewoon lekker racen! Vrouw gaat op bezoek, tja dan blijf ik wel thuis! Hopen dat iedereen kon joinen!!
De Winnaars! 1: Menno88 2: Asjemenou75 3: AZT B Tender De Groep: vlnr: Lircky (Mark), Rovaro2 (Roderik), Asjemenou75 (Pieke), Bergje (Paul), Menno88 (Menno), AZT B Tender (Stijn), BassieBaas (Bastiaan), Blauw Hok (Michiel)
Ik heb ook een beetje last van mijn armen, maar da's ook alles. Ik ben namelijk gewend om op een stoel te zitten Heel erg geslaagd en wat mij betreft voor herhaling vatbaar! Nogmaals dank voor Bassie voor de organisatie!! @Bergje ; gekneusde ribben duren maar 2 weken grt A.