1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Scirocco R Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 13 jan 2012.

1. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ja omdat ie op je connectie zoekt.
    Divimus heeft ditzelfde probleem...

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Denvan zegt, hij zoekt naar wat compatible is. In je router duiken en NAT openzetten is de enige optie dacht ik

3. zen

zen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk vanavond wel ff.

4. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Jep, Je moet met iedereen kunnen connecten. Als er maar 1 in zit waar dat mee botst kan jij of hij er niet in.

5. zen

zen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar met de seat leon cup van vorig jaar kon het wel. Dus daarom vond ik het nu zo raar dat het niet wou.

6. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Vorig jaar, klinkt al lang geleden 8)

Waarschijnlijk is er nu dus iemand bijgekomen in de race waarmee jij niet kan connecten. Die was er mogelijk toen niet bij. Of je NAT vindt iemand ineens niet meer aardig waardoor hij die ook blokkeert.

7. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gister ook meer connectie problemen dan normaal, maar waar het dan precies aan zou moeten liggen weet ik niet.

8. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    In de Seat cup waren juist veel problemen met joinen. We starte nooit optijd. :+

9. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom krijgen mensen van die andere cup nou weer voorrang? Die zou je juist op de backuplijst moeten zetten, ik heb meegedaan aan de Seat Leon cup, en wil graag weer meedoen, maar kom er zo nooit meer tussen, jammer.

10. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga je de organisatoren van de verschillende cups dus ook op de backuplijst zetten? Lijkt mij geen strak plan.

Ik snap dat het vervelend is, maar eenieder die een cup opzet mag natuurlijk zijn eigen regels gebruiken.

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Begin dan gewoon op 0 en laat de eerste zoveel inschrijvers gewoon meedoen. Nu doen altijd dezelfden mee en krijg je geen kans als je nieuw bent, of zoals ik, wel aan de eerste cup mee hebt gedaan, maar niet aan de tweede. Beetje jammer, kan zo nooit meer aan een wedstrijd meedoen.

12. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan wel, afgelopen woensdag tijdens de shakedown deden er racers van de backup lijst mee. Als je op tijd bent met inschrijven is het wel degelijk mogelijk.

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ja, als er plek is omdat de vaste racers er niet zijn, vind dit gewoon jammer, zoals gezegd, aan de eerste races meegedaan, toen tijdje geen forza gespeeld en nu is er nooit meer ergens plek omdat steeds dezelfde groep gekozen wordt.

14. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Punt is dat er dus ongeveer 24 racers zijn en er 16 in een lobby kunnen. Als er dus tegen de 30 man zijn kan er een tweede lobby komen. Nu zijn er dus te weinig mensen daarvoor.

Vergelijk het met het nederlands elftal van Bert van Marwijk (in bepaalde mate):
    Hij vindt dat spelers moeten spelen bij hun club om in aanmerking te komen voor Oranje. Als men af en toe speelt is de kans al minder dat deze geselecteerd wordt en staat hij op de "reservelijst" van Bert.

Natuurlijk is dit niet een 100% juiste vergelijking maar er zijn hier racers die dus elke week aanwezig zijn en het zou niet eerlijk zijn als deze gepasseerd worden door mensen die een cup missen.

Bovendien, het is nog nooit voorgekomen dat iemand niet mee kon doen aangezien er altijd wel een aantal zijn die niet op komen dagen of niet kunnen connecten.

Give it a try ;)

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Als er twee cups naast elkaar zijn is het wel zo leuk om ook anderen een kans te geven, je hebt dan dus in feite 32 plaatsen, waarom dezelfde 16 twee plaatsen geven, maar goed.

16. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit de vanaf komende zondagmiddag 2 weken in Zwitserland voor werk, (rondje Bernese Alps zit er helaas niet in :+) Mijn plekje is dus zoiezo vrij voor aankomende 2 Zondag (Peugeot 207) en Woensdag (Scirocco R) avonden. Vanaf 5 februari ben ik er weer bij, wil zoiezo nog een mooi eindresultaat proberen te behalen in de 207 cup.

17. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja dat is de keuze van de organisatoren he :9 Ik snap jou ook wel.

Maar ik snap mezelf ook :+ En ik denk dat jij hetzelfde had gedacht als jij ook een "vast" plekje had.

18. Bergje

Bergje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap beide 'kampen' heel goed.

Het organiseren en bijhouden van een cup vergt best wel veel tijd. Het is niet zo dat we alleen maar 1 keer in de week bij elkaar komen voor een uurtje en dan weer weggaan tot de volgende week. Scores bijjhouden, filmpjes maken, evalueren wat er wel en niet goed gaat etc etc etc. Daarbij wil je natuurlijk dat de deelnemers eerlijk racen, kunnen racen (niet moedwillig beuken), en sportief zijn, en vooral komen opdagen.

Bij de peugeot cup was het dus zo dat de inschrijvingen vrij waren, en (met een uitzondering daargelaten) er een aantal deelnemers waren die zich hadden ingeschreven nooit zijn komen opdagen, of maar één keer zijn komen opdagen, alleen maar anderen schade hebben aangebracht, en daarna nooit meer zijn geweest. Want wat heb je in een cup waar mensen zich niet sportief gedragen, er alleen maar wordt gebeukt, of nog erger, je raced alleen met zijn 3-en ?? Dan bloed zo'n cup snel dood.

Ik kan mij dus heel goed voorstellen dat de organisatoren van deze cup daarom hebben besloten om de deelnemers met cup-ervaring en zich al bewezen hebben op bovengenoemde punten een streepje voor te geven.

Maar niets let jou om ook een cup te beginnen. Als er inderdaad dus zo'n 24 mensen zijn die niets liever doen dan racen in competitie, dan moet dat geen probleem zijn, toch ??

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  19. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Begrijp hetwel....., maar wij rijden al sinds de leoncup met elkaar. Dan krijg je natuurlijk groepvorming en als die ook doordeweeks regelmatig met elkaar racen dan vind ik het niet vreemd om eerst hun "voorrang" te geven. Als je bovendien een tijdje van het toneel verdwijnt, tja dan kan je plekje vergeven zijn. Bij de 207 opzet was deze discussie er ook. Uiteindelijk zijn daar ook aantal back-up riders doorgeschoven naar de vaste "club".

Het staat je je natuurlijk vrij om ook een cup op te zetten de host settings zijn gepost.

Laatst bewerkt: 21 jan 2012
  20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Op pagina 5 staan de Host settings. Op de eerste pagina staan de upgrades en de regels. Je kan dus zo copy-pasten. Vergeet niet na de race de herhaling op te slaan. Een excel sheetje bijhouden met de punten en de races terugkijken of ierdereen wel gepit heeft.

Dan zou bij een volgende cup eerst kwalificatie kunnen rijden en vervolgenns mensen over verschillende lobbys kunnen verdelen......Let wel dat is ook precies de reden waarom ik niet meer bij "raceworldseries" op woensdagavond rij. Dat duurt echt eeuwen voordat iedereen goed staat en er uiteindelijk begonnen kan worden met de wedstrijden....

Deel Deze Pagina